[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Brza reakcije HLK - prim Minigo je upozorio da nece tako moci..... Provođenje HMP - Osječko-baranjska županija

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 21:20:05 +0200

Baš dobro da si to stavio na listu, Mario, odmah se bolje osjećam kad vidim
da ima i još luđih ideja od onih u mojoj županiji.  Nije ni čudno obzirom
na užu struku onoga tko je smislio takav plan.

Možda bismo mogli predložiti još neke mjere uštede.  Ako već ne postoji
funkcija čuvara otvorenih vrata hitne, pa je županija u nadstandardu
spremna velikodušno ponuditi taj posao studentima medicine (pitam se koliko
županijskih glavonja ima djecu na medicini) a to je moguće baš zato što to
mjesto kao nepostojeće nije ni sistematizirano, onda ne vidim razloga da se
zapošljavaju baš studenti medicine.  U toj bi se ulozi sigurno snašli
brojni nezaposleni građevinari, tekstilci, obućari itd.  No još bolja je
varijanta da se za to mjesto sklopi ugovor s pogrebnicima.  Naime, kako
očito županiji nije potrebno da na vratima HMP postoji stručna osoba, od te
se osobe ne očekuje da spasi život pacijentu.  Automatski time možemo
predvidjeti ishod dolaska na HMP, a pogrebnik bi odmah mogao preuzeti dalju
proceduru.  Osim toga, pogrebnik je privatnik i rad na vratima HMP omogućio
bi mu izravni i besplatni kontakt sa strankama, pa smatram da ne samo da ga
ne bi trebalo plaćati niti koliko studente, nego bi naprotiv on morao
platiti HMPu i županiji dozvolu za rad na vratima hitne, jer mu to povećava
dostupnost stranaka i automatski uvećava profit.

Ukoliko pak pogrebnik odbije takav oblik suradnje kojim plaća pravo za rad
na vratima hitne, treba mu oduzeti koncesiju, a za ukope formirati tim
sastavljen od dva poljoprivrednika ratarskog smjera (koji znaju koristiti
lopate), jednog vozača rikši (neće biti potreban interventni uvoz istih
obzirom na suvremene demografske promjene), dva do tri stolara poželjnih
karakteristika (da im ne fali koja daska) te osamdesetak činovnika i
referenata koji će obaviti potrebno administriranje, pri čemu će dio posla
koji će ih previše opteretiti prebaciti na dio obiteljskih liječnika koji u
tom trenutku neće raditi posao hitne pomoći.  Od nadležnih županijskih
službi očekuje se da u hitnom roku do 2034. godine odrede stupnjeve
prioriteta kojih se spomenuti obiteljski liječnici i njihove sestre moraju
pridržavati, tj redoslijed važnosti postupaka rada kao laboranti, rezervni
tim hitne pomoći, viši pisači očitovanja ili izdavači potvrda (također
specificirati kategorizaciju hitnosti potvrda, od iznajmljivanja pogleda
kroz prozor apartmana, preko ovjere da je pacijent dovoljno živ da prima
poštu, do potvrde da je zdravstveno sposoban igrati Čovječe ne ljuti se).
U slučaju da u zadanom roku ne odrede tražene prioritete djelatnici će se
kazniti time što će posao morati podijeliti s dvjesto novozaposlenih
pripadnika administatvnog osoblja.

Liječnicima obiteljske medicine preporučuje se da glavarinu od onih sedam
pacijenata koji se neće ispisati niti nakon što poslije dvadesetog dolaska
u ambulantu neće imati priliku vidjeti svog liječnika doniraju u
humanitarne svrhe, za izradu novih umjesto postojećih nesuvremenih i
nedovoljno funkcionalnih vratiju Zavoda za HMP.