[smartdoctor] Re: slogan za Svjetsku ruralnu konferenciju

  • From: Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Jun 2012 13:12:44 +0200

nesto u stilu...

 Vas obiteljski doktor(ka)-Nasa seoska tradicija
Yours family medicine (wo)man- Our rural tradition

jel moze neka specifikacija slogana- preferiramo kratko- rijec dvije ( pa
da se razmislja o cemu bi bila rijec) il ovako, cijelu recenicu?

Dana ponedjeljak, 25. lipnja 2012., korisnik Danijela Daus-Šebeđak<
Danijela----- Original Message ----- From: "Tanja Pekez-Pavliško" <
tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>; <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>; <
ines.balint@xxxxxxxxxxx>