[smartdoctor] psihijatrija sve više pretvara socijalne izopćenike u medikalizirane "zombije"...pharma treba bolesnike...

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Dec 2014 18:17:50 +0100

Moju „gladnu“... obitelj (pacijenata)-nezaposleni otac(ne svojom krivnjom kao i
tisuće drugih...),pokojna majka(od Ca),dvoje maloljetne djece
„liječim“...npr...kupovinom bora i namirnica za Božić,suradnjom sa socijalnom
službom koju“natjeram“ da im plati struju(koju su im isključili....) i
režije,maturalac starijeg djeteta...itd;nabavkom odjeće,organiziranom dostavom
hrane za ljude ispod imovinskog cenzusa...Uz našu maksimalnu pomoć da riješe
egzistencijalne probleme(JER SMO MI PRVI KOJI ZA NJIH DOZNAMO)... i naše
SUOSJEĆANJE i pomoć......NE TREBAJU IM ANTIDEPRESIVI NI SEDATIVI... To što nas
u emisiji N u 2 nisu spomenuli je dokaz DA NA TOJ us.....TV nitko ništa ne radi
kako spada...jer i inače ne zovu P.M. kada o njoj govore,ili jako rijetko kad
su teme bla,bla,...truć...

Da je normalne države(a ova to naravno nije....).. svaka obitelj...(pogotovo
ona s djecom) imlala bi zagarantiran socijalni minimum-potreban za ŽIVOT
DOSTOJAN ČOVJEKA....

Država  bi S DRUGE STRANE tako SIGURNO  uštedila na psihijatrijskim
lijekovima...Pogotovo zato jer se teški egzistencijalni problemi (koje imaju
tisuće ljudi....)....kod psihijatra SVE VIŠE pretvaraju u dijagnoze-a socijalni
izopćenici u „medikalizirane zombije“...

Pacijent koji je posjetio maloljetnu kćer u psihijatrijskoj bolnici Vrapče
rekao mi je da je ŠOKIRAN brojem  MLADIH hospitaliziranih  ljudi koji izgledaju
kao „zombiji“...računajući i njegovu kćer...

UMJESTO DA IM SE DODIJELE SREDSTVA ZA OSNOVNE ŽIVOTNE POTREBE i / ili pomogne
savladati životne nedaće... –socijalno ugroženima se radije,orkestrirano po
psihijatrima...a plaćeno od strane države-poreznih obveznika... propisuju
najskuplji antidepresivi/anksiolitici/antipsihotici (i po 1600 kuna mjesečne
terapije...)-za OBIČNE do teške ...(životne,egzistencijalne )PROBLEME , koji
nakon par hospitalizacija/posjeta psihijatru...NERIJETKO, „nekim čudom“.... iz
„bipolarnih poremećeja“.... „prelaze čak u psihoze“(a bez psihotičnih
manifestacija...).Tada  „ZAHTIJEVAJU“ NAJSKUPLJU MOGUĆU/postojeću... TERAPIJU
koju nerijetko prate i teške NUSPOJAVE.

Rezultat je da smo kao društvo i pojedinci još više osiromašeni (i novčano i
zdravstveno). I ZOMBIRANI.....NA DOBITKU  je  jedino BIG PHARMA(i oni koji ih
svesrdno pomažu......)....ŽIVOTNI KAOS je njihova FURKA...

Zaista radimo u sustavu potpuno izokrenutih vrijednosti,a propisivanjem
ogromnih količina sedativa,anksiolitika,antidepresiva i  u posljednje vrijeme
antipsihotika( „a bez psihoza“..)-često protiv vlastitog stava/mišljenja SLOME
...samo pridonosimo povećanju kaotičnog stanja..

Još uvijek ne  amenujem  „proizvodnju zombija“ u ordinaciji....Svu terapiju po
psihijatru revidiram/reduciram/ TEMELJITO prokomentiram,upozorim na SVE
NUSPOJAVE ,pro i contra(više contra J)... Puštam da „se truju“,ako to usprkos
PRECIZNIM ,UPORNIM upozorenjima odaberu svojom slobodnom voljom...Ida

P.S.Bravo za dr Torrea...Gotovo jedini (aktivni)...iz  te struke kojemu je
ČOVJEK važniji od profita/dogmi...Dr Starčević iz Vrapča također radi sve što
može da ne hipermedikalizira....(ima grupe...savjetuje....uči
samopomoći...)...Dragi ljudi...Kakvi uvijek nadrljaju...“Njihovi“  će po njima
drvljem i kamenjem,već i jesu...PHARMA treba JOŠ BOLESNIKA...

*       PRAVA ISTINA O PSIHIJATRIJI Feljton Jutarnjeg izazvao žestoke obračune
na društvenim mrežama
<http://www.jutarnji.hr/internetski-rat--za-i-protiv-dr--torrea/1212635/>
*       PRAVA ISTINA O PSIHIJATRIJI (2) Šifra uspjeha farmaceutskih giganata:
Što više lijekova, to više bolesnika
<http://doktor.jutarnji.hr/sifra-uspjeha-farmaceutskih-giganata--sto-vise-lijekova--to-vise-bolesnih-ljudi/1212211/>

*       PRAVA ISTINA O PSIHIJATRIJI (3) Korumpirani doktorčići pretvorili su se
u trgovačke agente farmaceuta
<http://doktor.jutarnji.hr/korumpirani-doktorcici-pretvorili-su-se-u-kongresne-predavace--a-zapravo-trgovacke-agente-mocnih-farmaceuta/1212390/>

*       PRAVA ISTINA O PSIHIJATRIJI (4) Pojma nemamo kako lijekovi zapravo
djeluju
<http://doktor.jutarnji.hr/prava-istina-o-psihijatriji--4--pojma-nemamo-kako-lijekovi-zapravo-djeluju/1212632/>

http://www.jutarnji.hr/dr--robert-torre--autor-feljtona-koji-je-uznemirio-naciju--mnogi-su-bijesni-na-mene--ali--govoriti-nece--umjesto-toga-ce-me-ignorirati-/1213080/

AUTOR FELJTONA KOJI JE UZNEMIRIO NACIJU 'Mnogi su bijesni na mene. Ali,
govoriti neće. Umjesto toga će me ignorirati'

Šalje: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
Datum:30.12.2014. 08:44 (GMT+01:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Cc: Drazen.Gorjanski@xxxxxxx
Naslov: [smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

Mislim da se mi obiteljski liječnici kao advokati svojih pacijenata još više
trebamo zalagati za smanjenje medikalizacije i za imenovanje problema pravim
imenom.
U tome trebamo nastupati sami, ali i zajedno sa kolegom Torreom.
Ljudi koji su ostali bez posla, koje partneri tuku ili varaju, čija djeca ne
uče i imaju jedinice nisu apriori u depresiji već imaju egzistencijalne
probleme i ne trebaju odmah biti na anksioliticima ili antidepresivima.
Mislim da je to nama jasno, ali prosječnom pacijentu, a i sustavu to nije jasno
ili ne žele da im bude jasno, a nema drugih koji će to i dalje objašnjavati
osim nas samih.
Mislim da bi u tom smislu IO KoHoma trebao dati javnu potporu Torreovim
zalaganjima.
Što vi mislite o tome???
Pozdravčić i u Novoj