[smartdoctor] Re: povijest bolesti za profesore tjelesnog odgoja

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx, Marija Klaric <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 13:10:37 +0100

Meri

Poslala sam "ljubavno pismo" profesoru. Ali ovo je baš posao
naše udruge. Ako ne pošalješ na najviše mjesto, tj rektoru
sveučilišta, onda će se događati i dalje pojedinačno
stvari. Isto kao što te lijepo molim Leo (dakle, definitivno
ćeš me staviti na "crnu listu") da odvjetničkoj komori
pošalješ dopis da svojim odvjetnicima kažu da prestanu slati
svoje klijente po razne potvrde da su bili bolesni. Nek gospoda
odvjetnici odrade te novce koje masno uzimaju od svojih
klijenata. A ja osobno ću sama poslati dopis komori kad mi se
sljedeći pacijent pojavi s takvom pričom. Poz
TPP
Quoting Marija Klaric <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>:

Zašto to činiti? Kakve rezultate očekuješ ? Zar to nije naša tj
obiteljska
priča?

Svi dopisi su jasni , ali ih se nitko ne pridržava , iz čega
slijedi da će i
dalje lokalni prof. tjelesnog nešto tražiti ( KAO I ŠALTERSKA SESTRA)

Zato imamo priliku učiniti slijedeće:

*       Ignorirati zahtjev uz uvijek postojeću opasnost da ćete biti
promijenjeni
*       Napisati dvije rečenice -uvaženi i štovani gosp. Prof. molim pismeni
zahtjev kako bi Vas mogla službeno prijaviti MZSS, HLK, Udruzi
pacijenata,.Ukoliko to ne učinite , a vaš se  zahtjev  ponovi morat ćete
biti priljavljeni bez istoga, uz svjedočenje pacijenta.

Ajde ljudi imamo važnijeg  posla , uvijek će biti ludih zahtjeva , samo
jasan stav i  uvijek pismeno -to ima svoju težinu

Lp

meri

 _____