[smartdoctor] Re: : ortopedska - al

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 21:59:52 +0100

Nadam se da će nove glave  uvidjeti da nije zadovoljen princip A,B ,C
A – POBOLJŠA DOSTUPNOST KVALITETNIH ORT.POMAGALA  onima kojima  ( stvarno) treba
B – spriječe malverzacije ( kojih ima – ali svi znamo gdje)
C- . poboljša kvalitetu i život osoba s invaliditetom i omogućiti ima veću
samostalnost
ODNOSNO – neće oni samo tak uvidjeti već će im se morati u glavu utuviti ( i
opet .. i opet...)
Ljiljana , a šta kaže KUZ na ovaj novi Pravilnik?