[smartdoctor] Re: opskrba lijeklovima za 6 mjesci

  • From: mira drnas <mdrnas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Jul 2014 10:53:02 +0200

Mislim da ljekarna ne mora znati da li je  pacijent pomorac ili vojnik UN-a
ili veleposlanik u nigdjezemskoj,ili ide u posjet stricu u
Ameriku....,važno je da mi evidentiramo u kartonu a ljekarna teba samo
znati da  mora  izdati veću količinu lijekova odjednom, odnosno odmah.

Dana 23. srpnja 2014. u 09:12 Dr. Jadranka Okmazic <