[smartdoctor] Re: (no subject)

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 21:16:46 +0100

šteta je takve stvari ne uslikati. Pa da napravimo kolekciju slika sloma neradnika. Kod mene odnosno kod sestre je jedan dan isto bio prizor: dvije žene sjede na krevetu jedna kraj druge i na sjedećki primaju infiziju, preko puta sjedi žena sa prikačenim TENSom na koljenu, a na preostaloj stolici možda čak i sestrinoj sjedi žena kojoj sestra ispire uho...nisam ni mogla uslikati sve jer nisu svih 4+sestra niti stali u kadar...uslikala sam ovih dvoje na ifuziji i sestru kako ispire uho. O pa da sigurno je u to vrijeme zvonio telefon i netko kucao na vrata...

Ines

----- Original Message ----- From: "Tina" <ianbalja@xxxxxxxxx>