[smartdoctor] nalazi kolaju CEZIHom

  • From: Berislav Bulat <berobster@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Dec 2014 17:09:31 +0100

Bit će da su problemi s CEZIHom od prošlog tjedna u vezi s današnjim
prometom - primio sam po 1 nalaz psih i oft iz OB Virovitica za A1 i A2 up
koje sam izdao.

Meni je ovo prvi slučaj primitka nalaza iz bolnice pa javljam...

Inače, vanbolničke SKZZ nalaze primam već godinama, ali znalo je biti
problema pri kopiranju teksta iz istih ako sam htio samo određene detalje
upisati u karton, što nije slučaj s ovima iz bolnice - lako se označava
tekst i bez problema radi copy-paste.

--
*Bero*