[smartdoctor] Re: dtp

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Jul 2013 16:18:26 +0200

"*MI SMO SAMO ŠUTILI*"

To je ključan dio teksta.  Niti IO ne može voditi sve bitke istovremeno i
istim intenzitetom... svatko se treba zauzimati za sebe, pa bar toliko da
upozorava i podsjeća na probleme.  A mali timovi jesu bili zapostavljeni.
I preporuka o potpisivanju ugovora u ovom trenutku bila je najviše što je
IO mogao učiniti kad je već došlo do grla.  A za DZ uvijek ima vremena...

Dana 3. srpnja 2013. 12:39 Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx> je