[smartdoctor] Re: cezih

  • From: "Ljiljana Ćenan" <lmilicev@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 11:54:47 +0100

Otkako sam prisilno krejzihirana, ne pada mi na pamet ispisivati papirnate
recepte (osim u nekoliko
iznimnih slučajeva - u godini dana u vrh glave ispisanih 10 papirnatih
recepata, isključivo djeci,
isključivo antibiotici).Tražili ste - dobili ste.Pacijente samo uputim na
brojeve telefona koje vise
na 2 mjesta u čekaonici i kažem neka se obrate tamo i zahvale na sustavu zbog
kojeg pola dana čekaju
lijekove (a kako su nestrpljivi, i kako u pravilu nemaju drugog posla, navrate
u ljekarnu i
ambulantu najmanje 5x tijekom dopodneva). Zato ne vidim za&scaron;to kod kolega
tolika frka kad ne
radi krejzih. Kod mene se zaista ni&scaron;ta ne mijenja - sve radim kao i
obično. &Scaron;to se
mene tiče, ne mora nikad ni proraditi, neće mi nedostajati niti mrvu.Pozdrav od
seoske doktorice.>
Nama svejedno.> Prednost života i rada na selu- kad ne radi CEZIH  ,radi kiosk
na kojem se>
ostavljaju rp, uputnice i ostale potrebite i naručene papirnate želje.Ako> se
odluče za podizanje
lijeka dostavljaju se papirnati rp u ljekarnu.> > Kako je jednom prilikom rekla
Goranka &quot; mi
možemo raditi i pod &scaron;ljivom&quot;> > pozdrav sa sela (kod nas je sve
blizu)> Marijana> > Dana
17. siječnja 2012. 11:27 Vjekoslava Amerl &Scaron;akić <>
vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:> > > od kada????> >> > On 1/17/12, Andrejp notebook