[smartdoctor] advance.hr /U Boliviji priroda će dobiti pravo na svoj ciklus bez ljudskog utjecaja, pravo na čistoću i pravo da se nad njom ne vrši genetski inženjering -pravo i mogućnost da ljudi budu zdravi

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 21:53:06 +0100

http://www.advance.hr/video/v/food-inc-dokumentarni-film-o-hrani-nasem-zdravlju-i-korporativnom-interesu/

<http://www.advance.hr/vijesti/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu/>
 U EU ili ne u EU? O referendumu, izolaciji i internacionalizmu
» pročitajte vijest

<http://www.advance.hr/galerija/putovanje-u-slikama-ciudad-de-m-xico-glavni-grad-meksika/slika-1.html>
 http://www.advance.hr/ad/titl/mx.jpg

<http://www.advance.hr/vijesti/predsjednicki-kandidat-rick-santorum-palestina-i-palestinci-ne-postoje-sve-je-to-izrael/>
 21:08 Predsjednički kandidat Rick Santorum: "Palestina i Palestinci ne
postoje, sve je to Izrael"
» pročitajte vijest

05. Siječanj 2012. (na današnji dan)
<http://www.advance.hr/na-danasnji-dan-5-sijecanj.html>   |

Las Vegas (SAD): 12:16 (-9h)

 <javascript:;> pretraži

 <javascript:;> login |  <http://www.advance.hr/registracija/> registracija |
<http://www.advance.hr/oglasavanje/> kontakt

Četvrtak 05. Siječanj 2012.  |  Zagreb (Hrvatska): 21:15

 <http://www.advance.hr/> advance.hr logo
<http://www.advance.hr/video/v/food-inc-dokumentarni-film-o-hrani-nasem-zdravlju-i-korporativnom-interesu/>
 http://www.advance.hr/ad/im/ado/files/food-inc_4957.jpg

 <http://www.advance.hr/> Naslovnica  <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/>
Vijesti  <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/tema-dana/> Kolumne
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/> Fokus
<http://www.advance.hr/teme/> Teme
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/ekonomija/> Ekonomija
<http://www.advance.hr/video/> Video  <http://www.advance.hr/galerija/>
Fotogalerije  <http://www.advance.hr/tv-uzivo/russia-today/> TV uživo

još

 <http://www.advance.hr/najnovije-vijesti/libija/> Izvanredne vijesti: rat u
Libiji  <http://www.advance.hr/akademija/> Akademija
<http://www.advance.hr/faktografija/> Faktografije
<http://www.advance.hr/globus/> Globus  <http://www.advance.hr/lista/>
Zanimljivosti  <http://www.advance.hr/danasnji-horoskop/ovan-05-01-2012.html>
Horoskop  <http://www.advance.hr/na-danasnji-dan-5-sijecanj.html> Na današnji
dan  <http://www.advance.hr/rubrike/sto-danas-za-rucak/> Što danas za ručak?
<http://www.advance.hr/rubrike/> Rubrike i tekstovi
<http://www.advance.hr/slika-dana/> Slika dana
<http://www.advance.hr/slusaonica/> Slušaonica  <http://www.advance.hr/tulum/>
Tulum

 <http://www.advance.hr/jukebox/> Jukebox  <http://www.advance.hr/igre/> Web
igre  <http://www.advance.hr/opustaona/> Opuštaona
<http://www.advance.hr/forum/> Forum

 <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/cyber-ratovanje/> Cyber ratovanje
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/gmo/> GMO
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/nato-proturaketni-stit-u-europi/>
NATO proturaketni štit u Europi
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/wikileaks/> Wikileaks

najnoviji tekstovi (upravo objavljeno):

<http://www.advance.hr/vijesti/predsjednicki-kandidat-rick-santorum-palestina-i-palestinci-ne-postoje-sve-je-to-izrael/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/predsjednicki-kandidat-rick-santorum-palestina-i-palestinci-ne-postoje-sve-je-to-izrael_1537_5302_s.jpgPredsjednički
 kandidat Rick Santorum: "Palestina i Palestinci ne postoje, sve je to Izrael"
<http://www.advance.hr/vijesti/premijer-milanovic-na-proslavi-snv-volio-bih-da-zazivi-teslina-recenica-ponosan-sam-srpskim-rodom-i-hrvatskom-domovinom/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/premijer-milanovic-na-proslavi-snv-volio-bih-da-zazivi-teslina-recenica-ponosan-sam-srpskim-rodom-i-hrvatskom-domovinom_4014_8754_s.jpgPremijer
 Milanović na proslavi SNV: "Volio bih da zaživi Teslina rečenica - Ponosan sam
srpskim rodom i hrvatskom domovinom"
<http://www.advance.hr/vijesti/fidel-castro-u-guinnessovoj-knjizi-rekorda-prezivio-638-pokusaja-atentata/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/fidel-castro-u-guinnessovoj-knjizi-rekorda-prezivio-638-pokusaja-atentata_3526_8145_s.jpgFidel
 Castro u Guinnessovoj knjizi rekorda: preživio 638 pokušaja atentata
<http://www.advance.hr/vijesti/vojne-vjezbe-ili-pocetak-rata-s-iranom-amerika-salje-trupe-u-izrael/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/vojne-vjezbe-ili-pocetak-rata-s-iranom-amerika-salje-trupe-u-izrael_5139_3178_s.jpgVojne
 vježbe ili početak rata s Iranom? Amerika šalje trupe u Izrael

Najnovije objavljeno

[...]
<http://www.advance.hr/vijesti/arapska-liga-izgubila-je-sav-kredibilitet-nisu-zadovoljni-izvjestajem-o-siriji-pa-salju-nove-promatrace-a-stare-nazivaju-ratnim-zlocincima-i-placenicima/>
 Arapska Liga izgubila je sav kredibilitet: nisu zadovoljni izvještajem o
Siriji pa šalju nove promatrače, a stare nazivaju ratnim zločincima i
plaćenicima
<http://www.advance.hr/vijesti/veliki-prosvjedi-diljem-nigerije-pokrenuta-okupacija-po-uzoru-na-tahrir-trg/>
 Veliki prosvjedi diljem Nigerije, pokrenuta okupacija po uzoru na Tahrir trg
<http://www.advance.hr/vijesti/analiza-eu-ekonomije-za-2012-nova-jos-dublja-recesija/>
 Analiza EU ekonomije za 2012 - nova, još dublja recesija
<http://www.advance.hr/vijesti/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima/>
 Bolivija postaje prva država koja će zemlji dati podjednaka prava kao i
ljudima
<http://www.advance.hr/vijesti/georgia-sad-kod-prisege-gradski-poglavari-moraju-se-zakleti-da-nisu-komunisti/>
 Georgia, SAD - Kod prisege gradski poglavari moraju se "zakleti da nisu
komunisti"
<http://www.advance.hr/vijesti/eu-planira-naftni-embargo-protiv-irana/> EU
planira naftni embargo protiv Irana
<http://www.advance.hr/vijesti/njemacki-daimler-u-strujnom-krugu-tlm-hep-aluminij-proracun-rh-ostecen-za-650-milijuna-kuna/>
 Njemački Daimler u "strujnom krugu" TLM-HEP-Aluminij - proračun RH oštećen za
650 milijuna kuna
<http://www.advance.hr/vijesti/rekordno-niska-podrska-samo-5-amerikanaca-smatra-da-kongres-radi-dobar-posao/>
 Rekordno niska podrška - samo 5% Amerikanaca smatra da kongres radi dobar
posao
<http://www.advance.hr/vijesti/velika-britanija-korak-do-propasti-milijuni-stanovnika-kreditnim-karticama-otplacuju-hipoteke-i-stanarine/>
 Velika Britanija: korak do propasti - milijuni stanovnika kreditnim karticama
otplaćuju hipoteke i stanarine
<http://www.advance.hr/vijesti/sve-teza-kriza-u-spanjolskoj-broj-nezaposlenih-narastao-na-rekordnih-5-milijuna/>
 Sve teža kriza u Španjolskoj - broj nezaposlenih narastao na rekordnih 5
milijuna
<http://www.advance.hr/vijesti/sjeverna-koreja-nazvala-juznokorejskog-predsjednika-proamerickim-fasistickim-manijakom/>
 Sjeverna Koreja nazvala južnokorejskog predsjednika "proameričkim fašističkim
manijakom"
<http://www.advance.hr/vijesti/po-prvi-puta-socijalizam-medu-mladim-amerikancima-popularniji-nego-kapitalizam/>
 Po prvi puta socijalizam među mladim Amerikancima popularniji nego kapitalizam
<http://www.advance.hr/vijesti/palestina-i-izrael-nastavljaju-pregovore/>
Palestina i Izrael nastavljaju pregovore
<http://www.advance.hr/vijesti/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu/>
 U EU ili ne u EU? O referendumu, izolaciji i internacionalizmu
<http://www.advance.hr/vijesti/srp-izjava-za-javnost-povodom-sindikalnog-otpora-restrukturiranju-hep-a/>
 SRP: Izjava za javnost povodom sindikalnog otpora restrukturiranju HEP-a
<http://www.advance.hr/vijesti/ron-paul-osvojio-trece-mjesto-u-iowi-na-izborima-za-gop/>
 Ron Paul osvojio treće mjesto u Iowi na izborima za GOP

[...]

advance.hr

vrijeme objave: Četvrtak - 05. Siječanj 2012 | 09:52

<http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima_6034_6116.jpg>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima_6034_6116_m.jpgBolivija
 donosi zakon o "Majci Zemlji" (španjolski: "La Ley de Derechos de la Madre
Tierra") koji će zemlji dati podjednaka prava kao i ljudima.

Za vladu ove progresivne južnoameričke države, novi zakon - jedinstven takve
vrste u svijetu - važan je korak u promociji očuvanja zemlje i prirode od
uništenja i zagađenja.

Putem novog zakona država će moći nadzirati cjelokupan rad industrije i njen
utjecaj na prirodu.

Nadalje, prirodi će se dodijeliti 11 posebnih prava koja, između ostalog,
uključuju:
- pravo na život i postojanje
- pravo na vitalni ciklus bez ljudskog utjecaja
- pravo na čistoću zraka i vode
- pravo da se stanice i struktura prirode ne mijenja genetski
- pravo da se na prirodu ne utječe velikim mega-razvojnim projektima koji
uništavaju balans ekosustava i svog života u njemu

<http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima_2514_192_e.jpg>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima_2514_192_e_m.jpgEvo
 Morales, predsjednik BolivijeVođa partije "pokret prema socijalizmu" i
predsjednik Republike Bolivije, Evo Morales, povodom donošenja novih zakona
istaknuo je: "Ukoliko želimo sačuvati ljudski rod, moramo sačuvati planetu.
Time bi se trebale baviti sve članice UN-a."

Vanjski ministar David Choquehuanca također se osvrnuo na nove zakone i pritom
rekao: "Naši djedovi naučili su nas da smo svi mi velika obitelj, zajedno s
biljkama i životinjama. Mi, autohtoni narod Južne Amerike, svojim vrijednostima
možemo pridonijeti rješavanju problema energije, klime i prehrane"

Boliviju od 2005. vodi Evo Morales, prvi vođa jedne Južnoameričke države koji
pripada autohtonom narodu.
Sudjelovao je na predsjedničkim izborima 2005. godine i dobio je apsolutnu
većinu glasova. Rođen je 26. listopada 1959.
Po ideologiji je ljevičar i zalaže se za uvođenje socijalizma u cijelu Južnu
Ameriku. Od početka političkog angažmana također se istaknuo i kao veliki
ljubitelj i borac za očuvanje prirode.

izvor(i): peoplesworld.org

Vaši komentari: (45)

napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav
uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne
odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se
uklanjaju.

Komandos: 14:23 05.01.12'

Eh, e sad usporedite profil političara Moralesa koji iskreno voli svoju zemlju
i narod, i profile naših političara!
Predjesnik Morales se zalaže, baš kako bi trebao i svaki drugi predsjenik, da
prirodna bogastva iskorištavaju i ravnopravno koriste svi građani njegove
države, zalaže se za ravnopravnu raspodjelu bogastava između siromašnog
indijanskoga stanovništva, čijeg je i on podrijetla i bahatih istočnih
provincija zemlje gdje se nalaze ležišta plina i Amazonska prašuma.
Evo vidimo da ne da ne želi rasprodati svoja nacionalna bogastva, kao naši
političari, nego, ne samo da ih želi sačuvati za svoje narode Bolivije, nego i
spriječiti njihovu devastaciju za sva vremena.
Bravo predsjeniče Morales, čuvaj svoju zemlju svome narodu a ne krupnom
kapitalu zamaskiranom sa plavom zastavom EU! <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

Minka: 21:04 05.01.12'

Morales je zakon!  <javascript:;> prikaži cijeli komentar

-1

z1: 20:41 05.01.12'

šta im to vrijedi kada im ameri sa svojim uvođenjem demokracije (čitaj
radioaktivnim bombama) mogu za par dana sve uništiti <javascript:;> prikaži
cijeli komentar

+1

Kmet: 20:33 05.01.12'

Po sluzbenoj povijesti mi Hrvati i ostali na Istočnoj obali Jadrana nismo
autohtoni narodi nego smo dotepenci i šta nas briga za našu zemlju i prirodu i
tradiciju.Da je uspio Ilirski pokret u 19 stoljeću
i da smo postali/ostali Iliri mozda bi sve bilo drukčije.  <javascript:;>
prikaži cijeli komentar

+5

batir grekoli: 20:16 05.01.12'

moje postovanje za ovakav korak
 <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+2

doleu: 19:50 05.01.12'

Naša sadašnjost i preokupacija ipak je sarma u šatoru na brdu sa kojega se
treba što prije spustiti na daskama po umjetnom snijegu...  <javascript:;>
prikaži cijeli komentar

+14

JEP: 19:47 05.01.12'

Morales vrlo mudar čovjek, vidio mudrost svojih predaka i proglasio je ponovno
zakonom.nekad je to bio sveti zakon.kad je zemlja zasticena nitko nema
prednost,nema gmo patenata nema niceg sjebanog.svima isto ,zemlja ispred sviju.
hvala GOSPODINE MORALES! <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+10

jasenka: 17:43 05.01.12'

ma daj stvarno jel neko zna dal se moze ic tamo...ja bi isla s ovih stopa...
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+36

kage: 17:39 05.01.12'

Nemojmo u EU, ajmo u Boliviju! <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+6

Драган: 16:33 05.01.12'

Jedino što mi se čini žalosnim u ovoj priči je: da ovakve zakone donosi čovek,
koji je najbezvredniji od svih Božjih stvorenja - gledajući prioritet stvaranja
(stvoren je tek zadnji - nakon ostalih životinja)- i to, prema
najprioritetnijoj - zemlji, - koju ipak Bog stvori među prvima... a baš u
vreme, kad je i sam čovek već shvatio da ne može ubeđivati prirodu u čovečje
interese, čuvši ubeđenje prirode, da čovek, uništavajući nju, uništava samo
sebe. Došao je krajnji čas, da Morales traži spas; i to, ne kod Boga već nečeg
stvarnoga. Zato Evo... i podrška moja; zaštitimo zemlju od "ljudskoga soja"!
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+6

melita: 16:22 05.01.12'

ja imam dvoje male djece i užasno mi je...muž i ja radimo da moremo otplatit
stan i platit ženu za čuvanje, jedva da nam je dost za preživit...nimamo
radosti, nimamo vremena, nimamo ničega...ča je to došlo, di nam je život?
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+7

drfr: 16:18 05.01.12'

eeee dragi moji, za nas nedostižian san :-((( <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

+15

Kozja brada: 16:10 05.01.12'

Savršeno!!! <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+29

DylanDog: 15:15 05.01.12'

U cijelom ovom ludilu oko nas... da postoje ovakve lijepe vijesti! Oduševljen
sam! Blago bolivijskim ljudima i njihovoj djeci....  <javascript:;> prikaži
cijeli komentar

+19

semi: 15:07 05.01.12'

U Boliviji više 72 % stanovništva čine autohtoni narodi, većinom indijanskog
porijekla većinom Kečua i Aymara,,, njih Ameri nisu uspjeli demokratizirat, pa
ne čudi takav stav <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+8

paranormal: 14:56 05.01.12'

to je kao iz malog princa, dajes nesto sto ni ne posjedujes nekome tko to vec
ima... priroda ako se 'razljuti' zbrise nas sa lica zemlje kao dinosaure...
tako po nekoj logici priroda jos uvijek dopusta nama da postojimo...
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+19

veselin: 14:55 05.01.12'

Kapu dole,VIVAAAAAAAA MORALES!!!!!!!!!!!!!!!! <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

+8

Svjetlana: 14:31 05.01.12'

ivanec, dirljivi i lijepi stihovi, ja bih samo u naslovu još dodala slobodnu:
Za moju lijepu i slobodnu Jugoslaviju. Sloboda je slatka kao najopojniji miris
cvijeća i poistovjećuje se s najuzvišenijom ljepotom življenja. :)
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+13

ivanec: 14:23 05.01.12'

Za moju lijepu Jugoslaviju (1990)
I moje oči suze su prale i jako sem gledel da videl je bi... nestala je draga,
čkomeča i blaga spred lica mi moja mati. <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+27

+11

maja: 14:01 05.01.12'

biti ptica i pobjeći od svega ovog ružnog što me doma okružuje želim---radije
tamo se hranit s korjenjem i mrvicama kruha nego ovdje u hrvatskom
"blagostanju" koje nam donosi bolesti ili nama samima ili našim najbližima :
depresije, maligne bolesti, srčani i moždani udari, samoubojstva...samo su neke
 <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+9

mario: 13:55 05.01.12'

suza radosnica je potekla :DDD <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+16

branko: 13:49 05.01.12'

Vidimo dokle je ljudska vrsta došla, kad mora donositi zakone da bi odbranio
majku prirodu od nas samih.
Dokle može ići ljudska pohlepa.
Izražavam poštovanje drugu Moralesu i njegovom narodu za iskazanu Ljubav.
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+27

nezaposlen: 13:39 05.01.12'

ah da mi je bit ptica pa odletit u daleku Boliviju gdje će me cijenit i kao
pticu i kao radnog čovjeka <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+17

martin: 13:36 05.01.12'

uz izraze dubokog štovanja za predsjednika Moralesa primjetio bih da još ima
pravih ljudi na svijetu, čovjek kao što je ovaj daje nadu <javascript:;>
prikaži cijeli komentar

+23

Maca Papucarica: 13:21 05.01.12'

Ovo mi je uljepsalo cijeli dan... <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+12

zeleni: 13:04 05.01.12'

Koliko su samo atomskih bombi testirale sad- kina- rusija- francuska- v.b , pa
ljudi pogledajte kako je danas lako dobiti karcinom. tko vise nema karcinom??
bukvalno u svakoj obitelji ... nije to odjednom. viva morales. <javascript:;>
prikaži cijeli komentar

+13

ilias: 12:34 05.01.12'

svaka cast... <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+33

Aragorn: 12:27 05.01.12'

Duboki naklon moje malenkosti Evu Moralesu i ekipi oko njega. Neka ih Bog
poživi što je duže moguće. Ovo je danas toliki raritet da čovjek prosto ne
vjeruje što je upravo pročitao....  <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+29

Šakal: 12:04 05.01.12'

Viva la Evo Morales, viva la revolucion, dole fašizam !  <javascript:;> prikaži
cijeli komentar

+12

sky: 11:43 05.01.12'

@nata..a koliko bi ti tek bilo da ovako nešto uvede naš predsjednik
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+34

nata: 11:18 05.01.12'

kad ovo vidim...srce mi je puno radosti <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+27

trouble: 11:07 05.01.12'

ostala sam bez riječi!
kada bi barem svaki dan prva vijest koju vidim bila slična ovoj.
bravo morales! <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+16

Josip: 10:58 05.01.12'

Busola, ZELENI su kao i SINDIKATI, clanstvo je motivirano, voljno, zeljno borbe
za bolje. Rukovodstvo je u rukama gazda, Zadatak im je drzati marvu na uzdi,
prokazivati najzesce borce i objasnjavati masi kako je udisanje otrovnih
cestica zapravo zdravo i pozeljno. <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+23

Josip: 10:54 05.01.12'

Koji ce razlog Ameri smisliti da "gadafiraju" ovog "drogerasa" i "diktatora"?
Kako se samo usuduje ne dozvoliti stranim korporacijama da po visokoj cijeni
bolivijskom narodu prodaju njihovu vlastitu vodu, naravno, nakon sto zakonima
zabrane grabljenje vode iz rijeka i skupljanje kisnice. <javascript:;> prikaži
cijeli komentar

+14

kruno: 10:52 05.01.12'

BUSOLA, sjedi 5!  <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+54

Busola: 10:41 05.01.12'

Da vidimo sada zelene udruge oće li se aktivirati i prenijeti ovakav zakon na
Zapadne zemlje , SAD, Kinu, Japan ili će i dalje biti samo pijavice društva...
Zeleni javite se ili su južnoamerički predsjednici ko Morales i Chavez veći
zaštitnici prirode od Vas koji glumite zelene , a vozate se bijesnim autima,
koristite 5 Iphonova, ne prozivate velike sile zbog Fukushime, Meksičkog
Zaljeva, Nigerije...
GDJE STE ZELENI !? ILI STE VI SAMO JOŠ JEDNA U NIZU PRIJEVARA ZAPADA?
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+24

kompic: 10:25 05.01.12'

Napokon nesto pametno i pozitvino.SVAKA CAST <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

+40

Svjetlana: 10:20 05.01.12'

moj naklon, predsjedniče Morales, Zemlja je žedna ovakovih Velikih ljudi...neka
vam sve sile svemira budu na pomoći da širite svoju ideju dalje <javascript:;>
prikaži cijeli komentar

+16

sky: 10:17 05.01.12'

naravno, momo..on je vođa POKRETA PREMA SOCIJALIZMU  <javascript:;> prikaži
cijeli komentar

+17

a-aaa: 10:09 05.01.12'

a da kod nas donese neko ovakav zakon..i mi imamo prekrasnu Prirodu koju bi
trebalo sačuvat  <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+29

nataša: 10:08 05.01.12'

Divni bolivijski narode, neka vam je sa srećom uz ovako mudrog vođu!
<javascript:;> prikaži cijeli komentar

+49

momo: 10:06 05.01.12'

Po ideologiji je ljevičar i zalaže se za uvođenje socijalizma u cijelu Južnu
Ameriku...NISAM NI SUMNJAO, Živio Morales!  <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

+18

Su: 10:05 05.01.12'

Svaka čast! <javascript:;> prikaži cijeli komentar

+45

zveki: 10:02 05.01.12'

Svaka čast! Glas razuma! Definitivno idu ispred svog vremena, shvaćaju da bez
razmišljanja o budućnosti Zemlje i očuvanju resursa koje nemilice uništavamo
nema niti naše budućnosti.
Veliki pozdrav i poštovanje presidente Morales!  <javascript:;> prikaži cijeli
komentar

+25

Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator
će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim
sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.

Vezano uz rubriku - Fokus:  <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/fokus/> »
pregledaj sve

<http://www.advance.hr/vijesti/predsjednicki-kandidat-rick-santorum-palestina-i-palestinci-ne-postoje-sve-je-to-izrael/>
 Predsjednički kandidat Rick Santorum: "Palestina i Palestinci ne postoje, sve
je to Izrael" 10.Prosinac 2011 Jedna od najkontroverznijih izjava
republikanskih kandidata dolazi od strane Rick Santorum-a, senatora američke
savezne države Pennsylvanije i izvjesnog kandidata za predsjednika SAD-a. U
svom posljednjem govoru rekao je kako Palestinci zapravo "ne p
<http://www.advance.hr/vijesti/po-prvi-puta-socijalizam-medu-mladim-amerikancima-popularniji-nego-kapitalizam/>
 Po prvi puta socijalizam među mladim Amerikancima popularniji nego kapitalizam
10.Prosinac 2011 Rezultati velikog istraživanja centra "Pew Research Center"
pokazuju kako su mladi ljudi (18-29) u SAD-u danas skloniji socijalizmu nego
kapitalizmu. 50% ima pozitivno mišljenje o socijalizmu naspram 46% koji još
uvijek smatraju da je kapitalizam bol

<http://www.advance.hr/vijesti/velika-britanija-korak-do-propasti-milijuni-stanovnika-kreditnim-karticama-otplacuju-hipoteke-i-stanarine/>
 Velika Britanija: korak do propasti - milijuni stanovnika kreditnim karticama
otplaćuju hipoteke i stanarine 10.Prosinac 2011 Koliko je stanje u Velikoj
Britaniji postalo alarmantno ukazuje istraživanje organizacije "Shelter" koje
prenosi list The Guardian. U istraživanju se navodi kako danas gotovo milijun
ljudi kreditnim karticama otplaćuju hipoteke i stanarine. Nadalje,
<http://www.advance.hr/vijesti/palestina-i-izrael-nastavljaju-pregovore/>
Palestina i Izrael nastavljaju pregovore 10.Prosinac 2011 Po prvi put u više od
godinu dana, izraelski i palestinski predstavnici sjeli su za pregovarački stol
u pokušaju rješavanja bliskoistočnog mirovnog zastoja, u svjetlu politike
islama, kao potencijalno nove preobrazbe u regiji Bliskog istoka, nakon A

 <javascript:;> Najčitanije  <javascript:;> Najkomentiranije  <javascript:;>
Najnovije

<http://www.advance.hr/vijesti/bolivija-postaje-prva-drzava-koja-ce-zemlji-dati-podjednaka-prava-kao-i-ljudima/>
 1Bolivija postaje prva država koja će zemlji dati podjednaka prava kao i
ljudima
<http://www.advance.hr/vijesti/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu/>
 2U EU ili ne u EU? O referendumu, izolaciji i internacionalizmu
<http://www.advance.hr/vijesti/vojne-vjezbe-ili-pocetak-rata-s-iranom-amerika-salje-trupe-u-izrael/>
 3Vojne vježbe ili početak rata s Iranom? Amerika šalje trupe u Izrael
<http://www.advance.hr/vijesti/po-prvi-puta-socijalizam-medu-mladim-amerikancima-popularniji-nego-kapitalizam/>
 4Po prvi puta socijalizam među mladim Amerikancima popularniji nego
kapitalizam
<http://www.advance.hr/vijesti/velika-britanija-korak-do-propasti-milijuni-stanovnika-kreditnim-karticama-otplacuju-hipoteke-i-stanarine/>
 5Velika Britanija: korak do propasti - milijuni stanovnika kreditnim karticama
otplaćuju hipoteke i stanarine

vijesti u slikama:

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/palestinski-djecak-baca-kamen-na-izraelsku-policiju.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_palestinski-djecak-baca-kamen-na-izraelsku-policiju_5791.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/molitvom-do-ekonomskog-oporavka-sveta-misa-u-sklopu-financijske-burze-filipini.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_molitvom-do-ekonomskog-oporavka-sveta-misa-u-sklopu-financijske-burze-grad-makati-filipini_6145.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/dan-na-trznici-lagos-nigerija.html>
 http://www.advance.hr/ad/im/g/s_dan-na-trznici-lagos-nigerija_4474.jpg
<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/afganistanska-djeca-izbjeglice-predgrade-islamabada-pakistan.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_afganistanska-djeca-izbjeglice-predgrade-islamabada-pakistan_8038.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/proslava-nove-godine-u-montevideu-tradicionalno-poljevanje-vodom.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_proslava-nove-godine-u-montevideu-tradicionalno-poljevanje-vodom_2084.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/pogreb-u-selu-gulyazi-tursko-iracka-granica-u-zracnom-napadu-poginulo-je-30-kurda.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_pogreb-u-selu-gulyazi-tursko-iracka-granica-nakon-sto-je-u-zracnom-napadu-poginulo-30-kurda_911.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/sjeverna-koreja-vojni-celnici-odaju-posljednju-pocast-svom-vodi.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_sjeverna-koreja-vojni-celnici-odaju-posljednju-pocast-svom-vodi_6330.jpg

<http://www.advance.hr/galerija/vijesti-u-slikama/juznokorejski-aktivisti-salju-u-sj-koreju-propagandne-balone-sa-slikama-masakriranog-pukovnika-gaddafija.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/s_juznokorejski-aktivisti-salju-u-sj-koreju-propagandne-balone-sa-slikama-masakriranog-pukovnika-gaddafija_1682.jpg

Izbor urednika

<http://www.advance.hr/vijesti/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu_9480_3075_ss.jpgU
 EU ili ne u EU? O referendumu, izolaciji i internacionalizmu Ući ili ne ući u
Europu? Na to pitanje, koje je trenutačno najvažnija politička tema u zemlji,
pokušat ćemo dati adekvatan odgovor. Što temeljitije analiziramo aktualno
stanje sve
<http://www.advance.hr/vijesti/kada-se-krupni-kapital-osjeca-ugrozen-porast-nacizma-u-njemackoj-i-napadi-na-ljevicarske-organizacije/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/njemacki-neo-nacisti-napali-clanove-ljevicarske-stranke-die-linke_4564_5645_ss.jpgKada
 se krupni kapital osjeća ugrožen: porast nacizma u Njemačkoj i napadi na
ljevičarske organizacije Neo-nacisti napali su članove stranke Die Linke u
Njemačkoj. Ekstremisti su članovima porazbijali prozore na kućama, išarali
zidove grafitima i poslali mnogo anonomnih prijetnji sm
<http://www.advance.hr/vijesti/nedostatak-toplog-doma-i-hodanje-po-zraku/>
http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/nedostatak-toplog-doma-i-hodanje-po-zraku_1136_7806_ss.jpgNedostatak
 toplog doma i hodanje po zraku Sasvim je jasno kako niz policijskih akcija
koje su se zaredale krajem prošlog mjeseca neće stati na kraj Occupy pokretu u
SAD-u. Osnova na kojoj je nastao OCCUPY jednostavno nema
<http://www.advance.hr/pregled-vijesti/tema-dana/> Pregledaj još izabranih
tekstova

 tekstovi:

[...]

izbor urednika:

<http://www.advance.hr/vijesti/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu/>

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/u-eu-ili-ne-u-eu-o-referendumu-izolaciji-i-internacionalizmu_9480_3075_s.jpgU

http://www.advance.hr/ad/im/aktnews/slike_an/njemacki-neo-nacisti-napali-clanove-ljevicarske-stranke-die-linke_4564_5645_s.jpgKada
 se krupni kapital osjeća ugrožen: porast nacizma u Njemačkoj i napadi na
ljevičarske organizacije

nove galerije:

<http://www.advance.hr/galerija/putovanje-u-slikama-ciudad-de-m-xico-glavni-grad-meksika/slika-1.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/main/ss_putovanje-u-slikama-ciudad-de-m-xico-glavni-grad-meksika.jpgPutovanje
 u slikama: Ciudad de México - glavni grad Meksika
<http://www.advance.hr/galerija/putovanje-u-slikama-ulan-bator-glavni-grad-mongolije/slika-1.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/main/ss_putovanje-u-slikama-ulan-bator-glavni-grad-mongolije.jpg
 Putovanje u slikama: Ulan Bator - glavni grad Mongolije
<http://www.advance.hr/galerija/anti-vladini-prosvjedi-u-budimpesti-2-1-2012/slika-1.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/main/ss_anti-vladini-prosvjedi-u-budimpesti-2-1-2012.jpg
 Anti-vladini prosvjedi u Budimpešti 2.1.2012.
<http://www.advance.hr/galerija/putovanje-u-slikama-luanda-glavni-grad-angole/slika-1.html>

http://www.advance.hr/ad/im/g/main/ss_putovanje-u-slikama-luanda-glavni-grad-angole.jpg
 Putovanje u slikama: Luanda - glavni grad Angole

advance.hr portal:

 <http://www.advance.hr/> naslovnica  <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/>
vijesti  <http://www.advance.hr/pregled-vijesti/tema-dana/> kolumne
<http://www.advance.hr/video/> video  <http://www.advance.hr/galerija/>