[smartdoctor] Re: Zdravstveni odgoj

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Feb 2013 22:16:06 +0100

Ma to je jedna stvar koju sam ja već pitao ali nitko ne trza.  Ako je meni
zubar ne samo prijatelj nego smo i kumovi (a jesmo, to nije samo teoretska
situacija) je li onda kad ja njemu nešto odnesem za Božić ili kad me pozove
na roštilj to isto tako mito?  A kako sam ja njegov izabrani liječnik,
možda ni on mene ne bi smio zvati na roštilj, jer ovako se uzajamno
podmićujemo pa je to već zločinačka organizacija?

U svakom slučaju, zdravstveni radnici ne bi smjeli imati ni rodbinu ni
prijatelje jer im nikad nitko ne smije ništa dati (zanima me kako bi bilo
kad bih negdje zaista ostao gladan, npr zameten u snijegu, ili žedan
čekajući satima trajekt - bi li onaj koji mi pruži čašu vode i sendvič bio
istovremeno od Boga pohvaljen jer je počinio jedno ili dva od tzv tjelesnih
djela milosrđa, a od Uskoka uhićen jer je počinio djelo korupcije).  Ali
mislim da zapravo zakonodavac ima odgovor na to pitanje.  Kad ćemo raditi
24 sata 7 dana u tjednu nećemo imati ni prijatelje ni kumove, a ni veze s
rodbinom, pa nećemo doći u napast (evo, tu su se zakonodavci i ckva
složiti, napast je zlo... kad nađu ovakve dodirne točke pomirit će se
Bozanić i Jovanović našom zaslugom!) da nešto primamo, jer će i nama biti
jasno da je sve to mitologija!   Pa u svrhu da omoguće bolje poštivanje
zakona, a nadasve brinući se za mir naše savjesti, oni će uvesti takvo
radno vrijeme kojim će sve naše napasti biti uklonjene kao da nas se
ispunio Očenaš.  Jedino ostaje nakon svega upitno ono Kruh naš svadašnji...
ali tko bi rješavao baš sve detalje, zar ne?