[smartdoctor] Re: Vozaci

  • From: Ordinacija Gmail <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Dec 2014 07:51:14 +0100

Ništa nije apsolutno osim ljdske gluposti ....

Leonardo

Nadam se da nećemo . Ne jel me strah dodatnog administrativnog posla , već zato što se odgovornost treba vratiti onima koji voze, onima koji love i onima koji imaju placet za izdavati raznoraznorazne potvrde o zdr. sposobnosti ( raznoraznoraznih ) čitati Medicina rada ..i onima koji napišu tamo neki Zakon koji bi sam po sebi, tako nemušto napisan , trebao davati lažni osjećaj APSOLUTNE SIGURNOSTI..