[smartdoctor] VIJEĆE, JEZERČICA

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, hrdr lista <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2014 10:38:11 +0100

Dragi  sudionici Vijeća,
drago mi je da ste se radno i ugodno družili kao uostalom i na svim
dosadašnjim sastancima Vijeća.
Nadam se da neće izostati i  može se reći sada već tradicionalno
izvještavanje sa  sjednice Vijeća.
Naime, da nije nekoliko bliskih prijatelja koji su sudjelovali na zadnjem
Vijeću u Jezerčici,  ne bih niti znala za najnoviju sjednicu a kamoli nešto
o dnevnom redu.
Koliko se sjećam dogovor je bio da
- članstvo KoHOM a bude obaviješteno o sjednicama Vijeća
i nakon sjednice
- dobije kratko Izvješće sa sjednice
Ili sam možda pogriješila pa ovo što ja pišem više ne vrijedi?
Budući da redovito pratim  meiling listu, ne sjećam se da su takve
obavijesti o promjeni rada Vijeća bile objavljene.

Koristim ovu prigodu da svim članovima KoHOM a poželim zdravlje , radost i
veselje u proslavi Božića i Sretnu i uspješnu Novu 2015 godinu
Ljiljana Lulić Karapetrić