[smartdoctor] Re: Uredba o izmjenama i dopunama ZZZ

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2012 12:40:14 +0100

Poštovane kolege,

Silno sam nesretna kada pročitam mnoge komentare na ovoj listi i uvijek
iznova se pitam, da li je sav trud pojedinaca uzaludan ..

U vjeri da ipak nije, istaknut ću po ko zna koji put slijedeće :

*       Uvođenjem naknade za koncesiju za obavljanje javno zdravstvene
djelatnosti , što je protuzakonito, jer ista nije ekonomski opravdana (
ZAKON O KONCESIJAMA!) , dio kolega primaraca ( 20% NAS!) već mjesecima iz
svog dohotka ( to je ono što vam/nam ostaje nakon što podmirimo sve troškove
) plaća uz TRŽIŠNU CIJENU NAJMA ( što je moj/naš izbor i DALJE SAM MIŠLJENJA
da su DZ priča "malog mrava " kojeg ste imali na listi u mailu kolegice, te
da je put obiteljske medicine put prema GRUPNOJ PRAKSI) i cijenu koncesijske
naknade od 1250 kn
*       Prevedeno - ja sam od 01.06 ŽUPANIJI POKLONILA 1250x6 = 7500 kn !!!
nepovratno iz svog dohotka
*       Šta smo svi zajedno napravili?
*       Reći ću u svoje ime - podigla USTAVNU TUŽBU , istu stavila na listu
kao šprancu i pitam vas sve zajedno - da li je itko osim mene pokrenuo
ustavnu tužbu ?
*       Već na prvoj sjednici Povjerenstva za PZZ inzistirala sam  na
ZAŠTITI HLK -nakon toga ,  pravna služba komore intenzivno radi na
prijedlozima promjene postojećih zakona, sa kojima će ići preko MZSS,a
kojim bi se koncesijska naknada plaćala 0 kn
*       Na taj način sve nakaradnosti odluke o naplati koncesije u javnom
zdravstvu PADAJU U VODU , pa i dileme u dolje navedenom mailu
*       Prijetnje o "tržišnom najmu " imaju jedan cilj - dugogodišnje
generatore dugova TVZ DZ-a, i njihove uhljebljenike dignuti iz mrtvih. Zar
nam trebaju voditelji jedinica ,  pravnici koji ionako štite rukovodstvo,
silni administratori, .. Do sada , a to pokazuje i sadašnja praksa , to je
dovelo OBITELJSKU MEDICINU na dno, liječnika degradiralo u svakom pogledu,
bez zaštite, izloženog svakojakim zahtjevima. Da li je netko pokušao
razgovarati iz Županije , DZ-a , HZZO-a - sve su to naši Ugovorni partneri.
I dalje sam na stajalištu da trebamo osnažiti sebe , postati svjesni svojih
vrijednosti, stati i reći - sad je dosta , na tom tragu je i poziv dolje
ponovljen

Srdačni pozdravi

Meri

Poštovane kolege primarci (obiteljski liječnici, pedijatri, ginekolozi ),

nakon brojnih pokušaja da sjednemo za stol sa "novim" Ravnateljem DZ , te
dopisa koje   je pravna služba HLK uputila dopise Ravnatelju DZ Splitsko
dalmatinske županije,  naš slijedeći korak je naš zajednički sastanak i
zajednički istup prema Županiji Splitsko dalmatinskoj kao koncedentu u čijem
je vlasništvu DZ-a , HZZO-u , MZSS .

Ravnatelj DZ oglušio se na sve naše molbe i službene dopise kojima tražimo
sastanak poradi dogovora o vrućim temama ( COM, posebna dežurstva,
uzorkovanje krvi , radno vrijeme,  skupština koncesionara -u koncesiji smo
od 01.06.11!) S tim kao i sa zakonskim okvirima, te uvjetima rada, plaćanjem
i organizacijom posla sa aspekta izvršitelja usluga treba biti upoznata
lokalna samouprava kao "novi " naš treći ugovorni subjekt ( HZZO , DZ-a,
županija)

U pripremi je i novi ugovorni subjekt ( već sada je to u nekim dijelovima
Lijepe naše) -Zavod za HMP.

Zajednički nastup sa gore navedenim točkama zahtjeva dobru koordinaciju na
terenu, zajednički sastanak, u što većem broju nas liječnika  04.01.12- PRVU
SRIJEDU U NOVOJ 2012 GODINI U PROSTORIJAMA HLK/HLZ U 19,30 h.

Ako lokalna samouprava - Županija, DZ-a , HZZO , MZSS, etc žele dobro
organiziranu primarnu zdr. zaštitu, na zadovoljstvo i osiguranika i timova
PZZ, onda ključne odluke ne mogu i ne smiju donositi bez mišljenja
izvršitelja usluga, . Ako žele rad van redovitog radnog vremena onda trebaju
ponuditi adekvatne uvjete rada, uz prihvatljivu cijenu rada NA DOBROVOLJNOJ
OSNOVI. Kako , kojim sredstvima -to je njihova zadaća , za to su izabrani i
plaćeni.

Treba prestati sa praksom jednosmjernih odluka, često u koliziji sa "dobrom
praksom", pod krinkom općeg dobra, uz prijetnje HZZO-om, tj osnovnim
Ugovorom tj gubitkom istog i ugrožavanjem naše egzistencije.

Dopis sa našim jasnim stajalištima i zahtjevima bit će prezentiran na
sastanku, a prije toga i koordinatorima kako bi prikupili što veći broj
potpisa kolega.

Još jednom napominjem da je prisustvo svakog od vas ( svake karike u lancu)
od neizmjerne važnosti za sva naša daljnja nastojanja, sve druge pregovore
sa ugovornim partnerima, novom - starom vlašću , brojnim reformatorima ,
etc.

Srdačni pozdravi , do viđenja 04.01.12 - SRIJEDA U 19,30 h

PS molim ponijeti službene pečate radi prikupljanja potpisa . Posebno
pozivam druge kolege primarce da nam se pridruže u zajedničkim naporima za
boljim uvjetima rada i uređenijim sustavom kako bi svi zajedno pružili
kvalitetniju skrb našim osiguranicima

  _____