[smartdoctor] Tečajevi obiteljskog nasilja i hitnih stanja

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jan 2012 16:20:01 +0100

Poštovane kolegice i kolege

Ove godine nastavljamo s tečajevima obiteljskog nasilja i hitnih stanja za
obiteljske liječnike. Molim koordinatore i sve ostale koji smatraju da bi
mogli organizirati tečaj u svojoj sredini da mi se jave da bih mogla
uskladiti termine s ostalim predavačima. Rok za prijave za organizaciju
tečajeva je 20. siječnja. Obzirom na vrlo zgusnute aktivnosti KOHOM-a u ovoj
godini, nakon tog datuma vrlo teško ćemo biti u mogućnosti "uglaviti" tečaj
koji sad ne počnemo organizirati.

O svim detaljima javite mi se na mail ili telefon 0916333370

Srdačan pozdrav Tanja Pekez-Pavliško

database 3553 (20081024) __________

http://www.eset.com