[smartdoctor] Re: SVE

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 11:36:46 +0200

Mislim da smo otišli u posve periferne teme i izgubili (opet) onu osnovnu
bit s kojom je rasprava krenula.  Dakle, ostaje mi npr Rytmonorm, Cordarone
i sl.; lijekove naručujem iz ljekarne koja nije u mom mjestu pa naručim
nešto veće količine, tako i DepoMedrola.  Moja je poanta bila da, kad bi
liječnici bili u financijskoj zajednici, mogli bi imati zajedničku zalihu
lijekova i ne bi riskirali da im (npr unaprijed kupljeni DepoMedrol) prođe
rok trajanja, a pacijent bi imao uvijek lijek istog dana na raspolaganju
jer ne bi se dogodilo da netko od liječnika naručuje lijek tek kad se
pojavi potreba.

A za priču Zagreb-IO treba puno više vremena i bolje je da se ne diže
prašina prije sastanka jer će se samo još teže doći do rješenja.  Ni ovo
nije bilo pametno gurati van...

Dana 14. lipnja 2012. 11:19 Jasna Nagyszombaty-Šariæ