[smartdoctor] Re: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI

  • From: Vera Bardak <vera.bardak@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Dec 2014 07:52:53 +0100

Mislim  da smo svi punoljetni i da svatko odgovara za svoje
postupke.Kuditi jeden, hvaliti druge, zar je to svrha ove liste.Dobro
je reći svoje mišljenje, ali lista je pretrpana kritikama nečeg što se
već dogodilo.Mislim da treba biti svatko pošten prema sebi , pogledati
sebe i znat će točno tko je .
Molim sve potpisnike  i nepotpisnike da gledaju u budućnost, da
gledaju pozitivno.Svatko je odlučio kako je za njega u tom momentu
bilo bolje ili je mislio da je bolje.
Nepotpisnici imaju "sigurne" ugovore godinama, potpisnici nemaju, neka
se brinu  svake godine ,što će biti s nijima, ostavite njima da se
nose s tim i molim vas, svi prekinite sa tim ispraznim prepucavanjem .
Sretan Božić i Nova godina nepotpisnicima i potpisnicima i domskim i
nedomskim. V.

18. prosinca 2014. u 03:55 korisnik Zrinko Karlović