[smartdoctor] Re: Panel dijabetes

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Feb 2013 16:02:25 +0100

Baš sam se do suza nasmijala čitajući Boženin i Zrinkov izvještaj.Lijepo za
/preko/kraj radnog vremena.Ni ja nemam pojma o panelima,a ovo o DR pregledu
je super.HZZO bude sretan što mu " štedimo" uputnice strašenjem pacijenata
našim pregledom!

Dana 17. veljače 2013. 20:38 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine