[smartdoctor] Re: Odgovor: Re: HLK - OBNOVA LICENCI

  • From: Dijana Ramić Severinac <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Sep 2014 15:06:14 +0200

Osim ovoga što je kolega Muslić naveo, postoji još nekoliko razloga zbog kojih
nisu upisani bodovi a o kojima smo raspravljali na Nadzornom odboru Komore.
Ako organizator nije platio određeni postotak od kotizacije Komori, bodovi
također nisu upisani. Iako su unešena sva imena sudionika.
Također, ako nije potpisan ugovor između HLKa i organizatora stručnog skupa -
bodovi isto nisu upisani.
Naime, prije sadašnjeg saziva Povjerenstva za edukaciju ( ne znam točan naziv
povjerenstva), HLK nije redovito slala ugovore organizatorima strucnih
sastanaka. Sada je to promijenjeno i ugovori se redovito šalju unazad nekoliko
godina, ali u slučaju da su upisana imena sudionika i plaćena kotizacija, a
nema potpisanog ugovora - nema bodova.
S time bi se trebali upoznati svi sudionici i svi organizatori stručnih
događanja.

LP, Dijana

Poslano s mojeg iPada