[smartdoctor] Re: Odg.: Re: Re: Dežurstva u OBHPu

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Sep 2014 15:54:12 +0200

Suludo je da se dozvoljavaju dežurstva u hitnim prijemima bez
jasno određenih pravila o količini znanja i hijerarhiji
odgovornosti koja je potrebna u dežurstvu. Osobno sam dežurala
dvije godine na KBC Rebro, i lako je kad je sve jasno, ali kad
pacijent nema simptome "iz aviona", onda je frka. Ne samo jednom
sam se "prepirala" sa starijom službom oko potrebe prijema, dok
mi prof. Đurašin nije rekao: "Ok, ako neće primiti, nek se
potpišu!". Možemo li to sad ostvariti? Tko je odgovoran ako mi
pacijenta želimo ostaviti u bolnici, a nadslužba ne dozvoljava?
Koliko moramo steći ili obnoviti novih vještina. Rad na hitnom
prijemu je jedan od najzahtjevnijih i najodgovornijih, a bogme i
anjtežih. Pa prije nego i one kolege koje su željne avanture
ulete u ovu, nek stanu na loptu i razmisle. A svi dobro znate
koliko volim hitnu medicinu. Ali u ovoj situaciji totalne
dezoraganizacije ....

Pozdrav
Tanja Pekez-Pavliško

Citiram bojanalom@xxxxxxxxx:

Rad u Ohbp uopce nije suluda ideja,ne kuzim zasto bi bila. Trenutno
po tim radilistima rade kolege bez iskustva,"ravno s faksa". Za tu
ideju sam ja cula jos prije par godina. Ko voli nek izvoli;-).
ALI
SULUDO je LOMu to uvesti kao ugovornu obvezu.
Poz
b.

----------
Poslano s mog Nokia telefona

Od: Dr Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 16.09.2014 11:16
Naslov: [smartdoctor] Re: Dežurstva u OBHPu

Rad u OHBP je potpuno suluda ideja !

Obiteljska medicina ne može raditi trijaže hitnoća ....

A da bude i u suprotnom smjeru, pa da 'hitnjaci' dođu raditi u npr.
dežurnim ambulantama i/ili turističkim ambulantama ili još bolje
odrađivati zamjene LOM-ova kod korištenja godišnjeg dopusta (ako
ga uspiju koristiti) ili tijekom odsustva zbog bolesti (ako ne umru
na radnom mjestu...) ???

Ma hajde ljudi, urazumite se !!!!!

Leonardo

On 16.9.2014. 8:54, Ines Balint wrote:Drage kolegice i kolege, kolega
Lazić me zamolio da vam proslijedim informaciju da će dr Lazić i
prof.Tiljak  iskustva i statističke pokazatelje ovog pilot projekta
pripremiti i poslati na našu listu. U očekivanju izviješća
pozdrav svima, Ines-----Original Message-----From:
smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx>
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
<smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx>] On Behalf Of Dijana RSSent:
Monday, September 15, 2014 1:29 PMTo: ListaSubject: [smartdoctor]
Dežurstva u OBHPuPoštovane kolegice i kolege,Nakon jučerašnjeg
priloga i pohvale Karlovačke televizije vezano uz dežuranja kolega
obiteljskih liječnika u OHBPu Opće bolnice Karlovac, nadam se da
će nam kolege Lazić i Tiljak prenijeti svoja iskustva obzirom da se
sve više " šuška" o ugradnji naše obveze dežuranja u nove
ugovore koji nam slijede za iduće ugovorno razdoblje. Vjerujem da
nas sve zanima kako će se
raditi. Da li ćemo mi obiteljski zamijeniti specijalizante u hitnom
prijemu, da li će naš potpis imati istu snagu starijoj službi koja
će biti na rasporedu. Da li ćemo biti samostalni u odlučivanju ili
ćemo imati bolničku nadslužbu ( zamislite samo takav sceniraj)? Da
li ćemo imati plaćene putne troškove do mjesta dežuranja (
domski), a za koncesionare kako će urediti ugovore da možemo raditi
u drugim ustanovama? Isto vrijedi i za domske kolege. Kako će se
regulirati ugovori između dvije ustanove?Tko će pokriti osiguranje
od liječničke pogreške?Ovo je samo mali dio upita koji su mi se
pojavili. Obzirom da su kolege već počeli dežurati, lijepo ih
molim da nam svima pojasne kako su rješili ove stvari. I naravno da
nam kažu da li je stvarno istina da nam se takvo dežuranje sprema
kao ugovorna obveza ili se ipak radi samo o špekulacijama. Unaprijed
zahvalna na odgovorima za koje se nadam da će uslijediti,
DijanaPoslano s mojeg iPhonea

Tanja Pekez-Pavliško
   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr