[smartdoctor] Re: Obračun DTP za veljaču i ožujak????

  • From: Ordinacija Gmail <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Feb 2013 11:38:25 +0100

Što se tiče Vegasofta, biti će sve u redu, postupci će biti obračunati prema HZZO-u onako kako treba, kroz redovita izvješća, slijedi nova verzija programa (danas odnosno sutra) ....

Leonardo

Dana 19.02.2013. 8:19, Smiljka Marenic je napisao:
Molila bih, ako netko ima saznanja, a ja sam pokušala u područnom uredu HZZZa Pazin i s programerom Vegasofta, koji nisu imali pojma kako obračunati DTP po starom kad ih više NEMA u ovom programu???Kako da pošaljemo račune?Inače šaljem dva puta mjesečno zbog kasnih isplata, a sada nema mogućnosti, jer ni pravnik, ni računovodstvo HZZZa ne znaju odgovor. Možda je netko zvao direkciju? Ines, pokušaj provjeriti ,jer se bojim da je ovo jedna velika prevara, da ne kažem pljačka naših DTPa .......