[smartdoctor] Novi aneksi ( ugovori)

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Jan 2012 20:45:10 +0100

nitko ništa ne komentira te anekse ili dodatne Ugovore, ne znam kako su
nazvani. Ja nisam još dobila ali me kolegica iz Broda danas kontaktirala da je
dobila i kaže da u njima piše nešto o radu u COMu i vađenju krvi, nešto kao da
imamo obavezu i moramo izvršavati, šta je stav - potpisuju li se ti aneksi ili
Ugovori ili ne ??
Ines