[smartdoctor] Re: NOVI LIST 19-01-2012

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 23:24:21 +0100

Naslov članka – odličan – ukazuje na manju dostupnost pomagala onima kojima su
namijenjena. Podnaslov isto tako odličan – nastoji  konkretno pokazati  ŠTO to
znači za  nagluhog Peru Perića sa Mljeta... I jedan i drugi ( naslov i
podnaslov) daju sukus problema ( po one kojih su svima puna usta – pacijenti) .
Nadnaslov ( a taj je na vrhu – prvi na oko površnom čitaču)  – daje JEDNU  OD
istina  koju površni čitač neće ZAPAZITI ( NADAM SE – kažu da većina ljudi samo
preleti velika slova)  “ljekarnici na nogama ostali bez naknade i osporavaju
zakonitost novog pravilnika ... “  A meni je nekako zanimljiva baš i TA istina
: da nije bitna manja dostupnost, nije zapravo bitno što ću ja klickat i birat
i razmišljat nad tlidesettli vrste pelena ( umjesto da radim na ostvarivanju
onih 80 % koje se moraju/trebaju riješiti u mojoj ordinaciji)  već se mora
netko pobunit jer mu se iz djepića izbacuje 1,5 –2% cijene pomagala pa da to
postane važno, relevantno, zanimljivo ... I da to ( moguće.. možda) ruši
pravilnik .. da ga ne ruše udruge pacijenata.. da ga ne ruši obiteljski Pedro
koji urla – WRONG – nije dobro za MOG pacijenta !!!! Osobno me baš briga zašto
će se pravilnik (u )rušit ( jer ga rušit treba)  ali ispada da se jedino može
rušit ako netko ima materijalnu korist od rušenja??
Već vidim kako bi se moglo dalje razvijat – OK dat ćemo 2%  SVIMA ( ili koliko
već %  - ljudi smo –nagodit ćemo se ) i onima drugima( specijalizirane
prodavaonice ..)  pa vuk sit svi Pedri na broju i spremni klickat ko sumanuti
na roza pelene, žute jastučiće za inv.kolica i ultraturbo trakice za GUK za
ultraturbo SF aparatiće za GUK ...
Ti vrapca – duboko sam ušla u srednju dob i još se ne mogu načuditi kako se
vrti ovaj Svijet ?”!
IMA LI NADE da se izbaci iz pravilnika naša obveza odabira po tvorničkim
nazivima – ne tražim nikakav % ali tražim da je moj poso samo indicirat
pomagalo a da se poslije zviri i beštimje  grizu koliko hoće oko postotka ?
Janje Irena