[smartdoctor] Re: Komora medicinskih sestara

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 00:49:49 +0200

Apsolutno se slažem sa Zrinkom.Takva argumentacija od strane Komore sestara
i meni je prisjela.Razumijem zadovoljstvo činjenicom da se još ( osim
LOM-ova i SOM-ova ) netko buni,ali smatram da način nije primjerenZa njihovo
opravdanje nemam razumijevanja, i smatram da je protiv zajedničkog duha
.Osim toga, sve što se prelama prek nas prelama se i preko sestara( bar bi
trebalo),a možda one to ipak nisu niti osjetile do sada upravo zahvaljujući
našim nastojanjima da naše sestre u svemu tome ne bi bile oštećene.Možda je
to bila kriva taktika, jer da su osjetile naše kazne i naše nesanice i
strahove i sav naš jad kroz koji prolazimo, možda bi se davno prije pobunile
i to na ispravan način( kad je netko od vas-nas surfao internetom u radno
vrijeme ili listao Gloriu?ili bilo što-a da nema veze sa pravilnicima ,
zakonima, dopisima, propisima ili stručnom literaturomili ne daj Bog kaznama
).Također, ne smatram da je HZZO poslao sestre  na tečaj vađenja krvi zbog
eventualnih naših"loših" mišljenja o sestrinskim sposobnostima,to se javilo
istovremeno s idejom vađenja krvi u ambulantama-a da nas nitko ništa nije ni
pitao ( uobičajeno) niti je bilo ikakvog uvoda u takvu ideju.
A što se tiče sjedenja na dvije stolice, kalkulacije..., nije ni ono bez
rizika( iako imaš pravo-oni s odstupnicom uglavnom ostaju pozitivni).
LP Marina