[smartdoctor] KoHOM kongres i konfernecija Svjetske ruralne organizacije

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2014 20:52:00 +0200

Poštovane kolegice i kolege

Čast mi je i zadovoljstvo pozvati vas u svoje i u ime predsjednice KoHOM-a,
te članova organizacijskog i znanstvenog odobra na 6. kongres KoHOM-a koji
se održava istovremeno s 13. konferencijom svjetske ruralne konfernecije u
Dubrovniku od 15 - 18. travnja u hotelskom naselju Valamar.

Ove godine imamo niz izazova, jer pored velikog broj vas koji nas vjerno
pratite godinama očekujemo i veliki broj stranih kolega i kolegica.

Stranica za prijem sažetaka ruralne konferencije je otvorena, te sve upute i
obavijesti o konferenciji možete naći na stranici:
http://woncarural2015.com/ - sažeci se odnose na predavanja, postere (koji
će biti elektronski) te radionice. O primitku sažetaka odlučivat će članovi
International Advisory Bord-a te znanstveni odbor konferencije.

Većina predavanja svjetske konferencije imat će simultano prevođenje.

Ovom prilikom pozivam vas da nam pomognete i pošaljete koje biste radionice
na kongresu KoHOM-a voljeli vidjeti. Isto tako pozivamo sve zaintereisrane
za organizaciju radionica na KoHOM-ovom kongresu da mi se jave. Također Vam
stojim na raspolaganju za sve ostale obavijesti.

Dakle, pripremajte se, jer kao što znate čeka vas dobar rad, ali i provod!

Tanja Pekez-Pavliško