[smartdoctor] Re: KONTROLA POTROŠNJE

  • From: diablo2211@xxxxxxx
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 13:58:56 +0200

0. pacijenta s tim nalazom uputi na LP "po prigovoru" da mu oni kzu
da nema pravo na lijek
po smjernicama liste lijekova HZZOa.1. Pacijenta uputi da kupi lijek u ljekarni
i da trazi OIB
racun.2. Pacijenta posalji na LP zbog refundacije neopravdano nastalih troskova
lijecenja uz kopiju
nalaza konzilijarca i racuna uz napomenu da doticni doktor SKZZa nije pokrenuo
nabavu lijeka preko
bolnickog povjerenstva bolnice.3. pacijent dobije novce natrag na svoj racun
(postom), a bolnica 10x
cijenu refundacije u vidu kazne. Odgovorni SKZZ neznalica dobije upozorenje,
ili ako ima opasnog
sefa ustanove dobije po placi.4. Pacijent sretan sto je protivno pravila uz
tvoju pomoc dobio lijek.
Ti sretna sto ga dobro lijecis, a sretna i jer te HZZO nema zasto kazniti.5.
SKZZ neznalica jako
nesretan jer sad i on mora citati te neke papire....Neki dan je kolegica s
interne zvala neke od nas
u OM da nas zamoli da ne saljemo pacijente na LP za refundaciju, da ona do
proslog tjedna nije znala
sto je to lista lijekova i da ce sada paziti...itd..To se dogodilo samo po
sebi, mos
mislit...mario.> JUČER MI KONTROLORKA DONIJELA SPISAK LIJEKOVA NA KOJE TREBA
POSEBNO OBRATITI>
PAŽNJU,,ODNOSNO TREBA POŠTIVATI SMJERNICE..> U SKLADU S ODLUKOM
POŠALJEM PACIJENTA
DIABETOLOGU(TAKO JE ONA> PREPORUČILA) DA MI ODREDI TERAPIJU U SKLADU
SMJERNICAMA JER DA SE LANTUS
NE> SMIJE PISATI KAO PRVA TH..> NAKON POLA SATA NAZOVE ME DOTIČNI KONZILJARAC I
ODRŽI MI GOVOR O
TOME KAKO> SMO MI DUŽNI  PRIDRŽAVATI SE SPECIJALITIČKOG NALAZA A NE
SMJERNICA.ON JE> NAPISAO ONO
ŠTO SMATRA DA JE ZA PACIJENTA NAJBOLJE A DA GA NE ZANIMAJU> NIKAKVE
SMJERNICE I BLA,BLA
,BLA...> POZDRAV LADA>