[smartdoctor] Izvanredna lijecnica

  • From: "Mirica Rapic" <mirica.rapic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Jul 2014 22:51:11 +0200

Kolege i kolegice, Izvanredna mlada i skromna lijencica Suzana Jankovic, koju
sam zaista mogla dobro procijeniti  tijekom studentske prakse u mojoj
ordinaciji u Karlovcu i ponovno po njenoj zelji da i lijecniki staz obavi
ponovno u mojoj ordinaciji ( inace stazist Rebra) , bez i jednog dana
izostanka, moli mogucnost rada na zamjenama. Vrijedna, samostalna, puna znanja
i zelje za radom ,  jednostavna, student generacije-dekanova nagrada,
samostalna u Sofmedu  i dr.
Sve ostalo je u njenom zivotopisu. Zasluzila je sansu, ako gdje postoji
mogucnost, pruzite joj. Mirica

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 10087 (20140712) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr