[smartdoctor] Re: Izdaci HZZO u 2011

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jun 2012 04:34:52 -0700 (PDT)

Ako sam dobro izračunala, svaki je osiguranik po glavi potrošio 4.674 kn?

 A je li toliko svaki i uplatio?

PS
Pita me osiguranica/pacijentica  a da zašto njoj propisujem "jeftine" lijekove kad je ona cijeli život uplaćivala u fond za zdravstvo?? Sada kada se razboljela i donosi punu fasciklu nalaza privatnih doktora, ona hoće "skupe", NAJBOLJE lijekove za sebe.
OK kažem ja, od ove slasne torte, novaca koji se po osnovi SOLIDARNOSTI uplaćuju u fond za zdravstvo, Vi cijenjena gospođo, zelite VEEELIKI SLASNI KOMAD, a dugima što ostane...A Vašega doktora će HZZO kazniti kad probije ugovorenu PROSJEČNU svotu novaca za lijekove   za 10-30% njegove oskudne glavarine kojom SAM plaća SVE dažbine (a njemu što ostane)...Hoćete li Vi gospođo njemu SOLIDARNO  pomoći i kompemzirati mu gubitak u poslovanju nastao Vašim prohtijevom??
Šutnja..

P.S. I : EEE naše solidarno zdravstvo, je zbog  naših NESOLIDARNIH  pacijenata i još ponekih, vrlo nesolidno.....
P.S II :  nikad nisam shvatila što znači "deductable", pojam u Američkom sustavu zdravstvenog osiguranja gdje ti plaćaš redovito i stalno,a kad ti se dogodi bolest, opet plaćaš sam a fond u koji uplaćuješ ti vrati neku mizeriju ili ništa ovisno o polugodištu u kojem to se bolest dogodi...Moliš Boga da ti se dogodi u drugom polugodištu kad je povrat veći??