[smartdoctor] Re: Ispavak datuma uputnice

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 14:24:49 +0200

To je ono što sam već više puta napisao (ali mene naravno nitko ne shvaća
ozbiljno): podaci o listama čekanja koje je iznosio i bivši kao što radi i
ovaj ministar potpuno su nerealne - pri čemu ne mogu reći je li ministri
imaju uvid u to ili ne - jer mnogi odjeli pacijenta ne upisuju nego kažu da
nemaju otvorene liste za sljedeću godinu, nego se trebaju javiti u prosincu
i onda će dobiti termin, a za tekuću godinu je sve popunjeno (i tako svake
godine). Onda ga u prosincu naruče npr za travanj, i od datuma upisa do
datuma pregleda čekanje je samo 3 mjeseca, ali realno je pacijent čekao 7
mjeseci da se uopće može upisati, ukupno 10 mjeseci od kojih ovih 7 nije
evidentirano ni u kakvim statistikama.

Volio bih vidjeti na kakvom bismo mjestu bili na svjetskim toplistama
kvalitete zdravstva kad bi sve bilo istinito prikazano.

Dana 16. lipnja 2012. 08:17 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je