[smartdoctor] Re: INDEX.HR 14-07-2003

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 00:35:46 +0200

Kao što sam neki dan napisao o internim uputnicama - zašto HZZO uopće
donosi odluke ako nije u stanju osigurati njihovo sprovođenje na bilo
koji način?  Zar misle da bi, ako ne reguliraju rad tisućama
pravilnika, odredbi i naredbi, mogao zavladati kaos?  Pa što imaju
ovako?  I ako se boje da bi im netko predbacio nerad i
nezainteresiranost za sustav, može se reći da bi bar imali neki dojam
autoriteta i integriteta kojeg ne znam kako misle održati kad svi vide
kako se može u nedogled ignorirati njihove propise bez ikakvih
posljedica.