[smartdoctor] Re: [Hrdr] ČLAN 50 NOVOG PRAVILNIKA O ORTOPEDSKIM POMAGALIMA

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>, <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 20:34:12 +0100

Željka - pa naravno da treba pratiti ( poradi kontrole bolesti same) , pa i radi racionalne potrošnje.. no da li će biti dovoljno napisati u karton pacijenta ( kako ja i do sada pišem) : radi profile dva puta tjedno - GUKovi zadovoljavaju natašte ali divljaju postprandijalno.... th ta i ta, ne jesti i krumpir i kruh za ručak ... ... - i izdati doznaku za predviđeni broj traka za 2x tjedno za 3 mj ( 3mj x 4 tj x 6 -= 72 ) ili će kontrolor ( a znamo kak nas vole naga(u)ziti ) tražiti da vidi te dnevnike... ja ponekad poskeniram nečiji dnevnik ( više radi toga da ga malo proaktam kad mi nije gužva) ali baš da ću skenirati svačiji - neću ?! Moji ne prodaju ništa prek njuškala ... ( opet hvala Bogu na mojim "stačekima" .--) Oni koji hoće/žele muljati ionako će to činiti - lažirati će dnevnike . A sad idem isčitavati novi pravilnik - i popis ... jerbo treba se snaći u svim tim kombinacijama indikacija... A glede stres inkontinencije - tu treba tražiti službeno pojašnjenje HZZOa - naime stres inkontinencija JEST inkontinencija - postotak iste medju našim pacijenticama je velik - naravno da ima prolaznih i liječivih stres inkontinencija - a šta sa našim bucmastim 65 godišnjim pacijenticama sa stres inkontinencijom - ona im je zapravo TRAJNO stanje i zašto im ne dati pelene ... ili će se tražiti da prvo smršave, rade Kegelove vježbe ,medikamente , prođu elektrostimulaciju , biofeedback, neuromodulaciju... ili im reći neka ne kišu, kašlju i ne smiju se... Ne znam - tu neka se HZZO odredi...

idem čitat...
Iena

-----Izvorna poruka----- From: Željka Svatović Blažević
Sent: Friday, January 13, 2012 7:20 PM
To: itomic@xxxxxxxxxxxx
Cc: Ljiljana Lulic-Karapetric ; hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [Hrdr] ČLAN 50 NOVOG PRAVILNIKA O ORTOPEDSKIM POMAGALIMA

Mislim da moramo stvarno pratiti "dnevnike" samokontrole guk-a/mada
pacijent može i lažirati iste.Treba samo pogledati "njuškalo" i slična
mjesta pa vidjeti koliko ort.pom.se nudi!!

Dana 13.1.2012., kontakt itomic@xxxxxxxxxxxx <itomic@xxxxxxxxxxxx> je napisao:
Možda od HAZE zatražiti pojašnjenje - I ZA INKONTINENCIJU  i za
npr. za ovo sa trakicama za šećer - kako dokumentirati da je pacijent radio samokontrolu i potrošio baš xx traka i xx lanceta -skupljati dnevnike i dati
ih sve na uvid kontroloru kad dođe ?
Ili pozvati sve E11 na dan kad se kontrolor najavi pa da svi zajedno
prebrojavamo i zbrajamo - oduzimamo ?
- pisanje po tvorničkom nazivu - e tooo će tek biti zabavno !
Ljiljana imaš li  novi POPIS pomagala ?
pozz
Irena TV