[smartdoctor] Re: [Hrdr] Kucni posjeti

  • From: Snježana Permozer Hajdarovic <permozer@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Jan 2012 22:45:43 +0100

Ni ja ne uspjevam ispuniti anketu.

Snježana

  ----- Original Message -----
  From: Zrinko Karlović
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, January 01, 2012 9:54 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: [Hrdr] Kucni posjeti

  Pa ne znam kako štima, mene upozorava da nisam dao odgovor na neko pitanje, a
sve je odgovoreno, čak ni ne signalizira na koje to pitanje nisam odgovorio
(kako bi trebalo upozoriti da sve funkcionira)

  Dana 1. siječnja 2012. 16:21 Vesna Orsulic <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx> je

    Ma sve štima,hvala ti na upornosti,V