[smartdoctor] Re: [Hrdr] Bolovanje za pomorca

  • From: Elena Mrčela <elena.mrcela@xxxxxxxxx>
  • To: KoHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2014 18:01:28 +0100

Mislim da niste u pravu...
Ako je povreda nastala na brodu otvara se bolovanje sa danom iskrcaja i bez
obzira na poslodavca ima pravo na 30 dana bolovanja. HZZO upisuje staž  u
radnu knjižicu i plaća na tekući račun bolovanje. Nakon toga bolovanje
traje ali se ne plaća i doznake se izdaju za Lučku kapetaniju radi
oslobađanja od poreza i ne vodi se u stopi bolovanja...tako je bar bilo ali
kako se zakoni svaki čas minjaju ko zna kako je sad. Evo  i scan  u att. uz
Ministarstva pomorstva.
Poz Eci

--
Eci