[smartdoctor] HDOD zaključuje: obiteljska medicina je rascjepkana, nepovezana, neučinkovita te je pod hitno potrebna njena deprivatizacija - upravo su propustili da im se upiše drugi član...

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 23:18:02 +0200

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Marija Klaric
Sent: Thursday, June 14, 2012 7:39 PM
To: 'josipa'; 'hrdr lista'; smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: [Hrdr] sastanak HLZ

Naravno oni bi nas deprivatizirali i svo pravno oružje nam izbili iz ruku ,
rado bi upravljali nama jer im je mrska riječ privatnik , a oni su samo državni
službenici , a viša su klasa …

Gle čuda , sad bi nas sve vratili pod skute DZ , milijunskog gubitaša , koji bi
dekretima „ukrotio“ obiteljsku koja se drznula talasati … Tada bi domski
foteljaši dekretom stvarali parnjake , određivali radna vremena , osiguravali
nadstandard bez ugovora . I javno izjavili KAKO OBITELJSKI LIJEČNICI SD
ŽUPANIJE KRŠE HIPOKRATOVU ZAKLETVU . I to samo zato što slijepom ne slijede
njihove  naputke . Dali bi nam u najam tlakomjere kao vrhunac opreme , koju
inače krademo čim ugledamo.

Pod skute DZ-a koji nije u stanju osigurati potrebnu dijagnostiku na razini PZZ
, u čijoj ingerenciji nisu više niti labovi , a i ono malo dg koja jest kao npr
UZV ,RTG  bolje bi bilo da nije.

Unatoč svim relevantnim podacima koji vrište o protuzakonitim , nestručnim ,
pogubnim gospodarenjem struktura unutar DZ-a diljem liješe naše ( čast
iznimkama, možda ih ima , čisto statistički), dolje navedeni smatraju da je
privatizacija primarne kriva za loš zdravstveni sustav… i to sustav u kojem su
upravo oni  uhljebljeni i zaštićeni kao lički medvjedi …

I šta bi lokalna samouprava tj županija napravila- malo je 1250 kn harača šta
ubire svaki mjesec  onima koji su se drznuli sami svojim sredstvima osigurati
si uvjete za rad, sada bi ih „posvojila „ i njima gospodarila , manirima dobrog
gospodara kakva je i sada  .

Našu sudbinu bi krojio liječnik sekundarne zdr. zaštite , nema problema ako ću
ja krojiti njegovu sudbinu , pa da vidimo kako izgleda kompletni cirkus…

Ili pak HDOD kao reprezentant obiteljske ….

 Murta privatizira , Kurta bi deprivatizirao , a jedno im je svima zajedničko
, svi bi jahali obiteljsku …. Nismo magarci , zar ne ?

Lp

Meri

Ps josipa da li se neko od prisutnih usudio oponirati takvim idejama?