[smartdoctor] Re: Fwd: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Dec 2014 21:55:26 +0100 (Central European Standard Time)

Mi pišemo uputnicu za djelatnost, a ne na ime doktora, pa nama nije važno da
li ide kod istog ili drugog oftalmologa , a administracija skzz u svojim PC-
treba voditi računa o uputnicama, konzilijarni ili  kontrolni konzilijarni
pregled .!!
A to ,naših ili njihovih 6 mjeseci po istoj dg.-pa uglavnom pac.ne mogu ići
bez naših uputnica na te preglede,te smo mi svakako u toku  da li je A1 ili
A2.... A ako se pregldavaju putem " drugih kanala" .npr. OHPB , ili bez
uputnica? to nije bitno.., jer su to onda hitne tj. možda druge dg.