[smartdoctor] Re: Fwd: Fwd: HMP Osijek

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 08:15:21 +0200

mislim da sam vec pisala o tome, ali evo jos jednom:
dakle,
jednom prilikom me podsjetila kolegica iz Hrv.zavoda za hitnu medicinu, da
vidi kako se provodi njihova ideja reformirane hitne.
na moje komentare da se od nas (LOM) trazi da napustamo radno mjesto, da
budemo hitnoj "u rezervi" i sl., ona je na to odgovorila:" DA. MI SMO TO
TAKO I ZAMISLILI."

kolege,
ONI SU TO TAKO ZAMISLILI.
nije kriv ravnatelj, ni vas ni nas niti iciji.
oni svi su dobili takve naputke.

i sve gledam: kako se u kojoj regiji krene u reformu, svi se suocavamo sa
istim problemima. ja sam se vec napisala silnih dopisa i pisama.

vama sretno u borbi.

poz
bojana