[smartdoctor] Re: Fwd: Emailing: Ortpom

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 11:36:54 +0200

Nitko ne tjera da pišeš najveću količinu, naprotiv.  Ali time ti se
ostavlja mogućnost da u posebnim situacijama napišeš puno kad treba, a bez
posebnih molbi direkciji.  A ionako su rekli da će kontrolirati više one
koji prepisuju maksimalne količine (valjda će tražiti neko obrazloženje).
Što znači da ćemo ipak morati objasniti zašto smo to napravili, ali
pacijent neće prvo morati čekati 3-4 tjedna rješenje direkcije.