[smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 11:54:56 +0200

Kod nas DN županija int uputnice kako koji odjel
preoperativna obrada se sva šalje obiteljskom
Ortop.Lovran mojoj pac napisala sve crne up uredno ispunjene i pečatirane ali
su od lokal.lab ,rtg inter vračeni obiteljskom da im ispišem crvene up ja
napisala da ne šečem pacijenta
upit pslala Hazi
ali odgovora još ni
još sve pišemo papirnato i uz to CD