[smartdoctor] Re: Fw: Re: Ugovori o COM-u

  • From: Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jul 2011 05:37:31 -0700 (PDT)

Ovom tekstu se ne može nijekati simpatičnost u stilu, a u sadržaju možemo samo
potvrđivati sva opća mjesta koja obrađuje.

U tekstu se u podlozi iščitava (prije svega financijska) sudbina LOMova, a
dodatno preljev sudbine malih timova.  I sve je jasno, i sa svime se možemo
složiti.

Ali to i opet ne objašnjava konkretan slučaj kolege s Jelse.  Jer ni kolegica
Sanković, a ni drugi kolege s većim a pogotovo manjim timovima kojima se to i
lakše moglo dogoditi, nisu skupili desetke tisuća kuna duga, a još manje čekali
godinama da nestane (čekati da dug nestane zastarom je isto kao ne gasiti požar
u kući i nadati se da će pasti kiša).  Ako je to sudbina svih timova "Ja si
mislim da je dovoljno otići na specku iz OM pa da LOM bankrotira ...  Ili da ga
ščopi M54 pa da mora platiti zamjenu.", onda ćemo se svi naći u toj situaciji,
bilo mlađi koji specijaliziraju ili stariji koji će kad-tad zaglaviti s nekim
boleštinama - kamo sreće ako to bude samo M54 - pa ćemo onda uskoro svi biti na
ovoj listi i isti si novac dijeliti u krug.

Do sad smo imali jasne situacije, kazne koje su bile ili neopravdane ili
posljedica rada u KoHOMu, eventualno neke specifične naglo nastale situacije.
Sad raspravljamo o dugovima nastalima godinama prije KoHOMa a da ne znamo ništa
o njima.  Apsolutno sam za to da se formira fond, bio sam preklani među prvima
koji su podržali Leov prijedlog, i nekoliko puta kasnije na sastancima Vijeća
budio sjećanja na (privremeno?) zamrlu ideju, no mislim da ćemo u pravilniku
fonda morati jasno definirati kakve slučajeve ćemo solidarno pokrivati.