[smartdoctor] Re: Fw: Re: Stare stvari uvijek aktualne

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Dec 2011 18:04:41 +0100

Više od HZMOA mene u ovoj stvari fasciniraju pacijenti. S kojom nadom i
entuzijazmom oni svakih 6 mjeseci jedva čekaju novu IKu . I ovi tam ih otfikare
ko kosi rez po kulenu ( "a nemate imunološke nalaze ? - to je bio odgovor kod
upućivanja na IKu na zahtjev pacijenta zbog gonartroze  (!!!!????) . Onda je
slijedećih 4 mjeseca prošlo na čekanje na red do imunologa ( još prek veze) a
još 3  mj na bar 27 pretraga  tj. uputnica ( od doplera vena do komplementa).
Konačno dočekana IKa ( ja u biti copy-paste staru i nadopisla nalaze i sve
poštambiljala svojim žigom ( SVE PO DIREKTIVI, DA BOLJE SMRDI) , sve zabadava i
poslala. Opet ništa. Ali je onda od  doušnik šapnuo da "najbolje prolazi od
psihijatra". Pa sad 12 odlaska psihijatru, 2 anxiolitika, 1 antidepresiv i 1
antidepresiv/antipsihotik ( sve to završi u Savi...) - to kroz slijedećih 6
mjeseci , pa opet. I opet. Za smijat se.A pacijentu/pacijentici muka jer je
naknada sa burze još samo 1 godinu, onda prestaje, a djeca što u srednjoj, što
na faxu....isti/ista radi u fušu, podera se živ/živa....Za popizdit