[smartdoctor] Re: Fw: [Hrdr] Prisilna hospitalizacija

  • From: <fmiklosk@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 07 Jul 2011 17:02:35 +0200

Moje iskustvo iz prakse je pozitivno, odem u kućnu i na temelju uvida na licu mjesta, sve obavim
kako si ti napisao- uz napomenu da ugrožava svoj život ili život drugih-ovisno o
situaciji, samo dogovorim sanitet uz pratnju policije, tj HITNA dogovori dalje s policijom,pozdrav
Vlasta MM

Od: "renato jeličić"

Za: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Datum: 07.07.2011 14:57

Naslov: [smartdoctor] Re: Fw: [Hrdr] Prisilna hospitalizacija

Imao sam u praksi pokušaj prisilne hosp. i mogu vam reči da je u praksi teško ostvariv.Uz uputnicu bi trebalo priložiti i povijest
bolesti gdje bi se navelo da je pacijent nekritičan,bez uvida,ne pristaje na liječenje.Potreban hitan prijem u bolnicu,vještačenje i
prinudno liječenje.To predam susjedima ili rodbini/ ako je ima / i kažem i da zovu hitnu i policiju,jer u praksi hitna ne želi odvesti
pacijenta bez prisustva policije,a policija se ne želi miješati ako je pacijen miran i ne pokazuje agresiju .Kvaka 22

da, rodbina pacijenta- lapsus!
From: Žaklina Džamonja To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx; ivana maltasic Sent: Thu, July 7, 2011 11:23:21 AM
Subject: [smartdoctor] Re: Fw: [Hrdr] Prisilna hospitalizacija

Pacijent to mora odnijeti ? nije li malo čudno, prisilno ga
hospitaliziramo a on to nosi na HMP, pretpostavljam da ste
mislili na rodbinu pacijenta.

u Osijeku je procedura ovakva-

uputnica za psihijatriju- prisilna hospitalizacija
uputnica za sanitet uz pratnju policije
obrazac za prislini smještaj na psihijatriju

Pacijent to mora odnijeti ili faksirati u HMP i onda oni zovu policiju.
imam pacijenticu kojoj redovito to sve izdajem!
pozdrav, Ivana