[smartdoctor] Fw: HMP Tomovi T2

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 16:26:27 +0200

Kolega Željko ne 1200 000  nego 1700 000 dobro razumjem o čemu pišete   ZZHM su
zaposlili savjetnike za zdravstvo,šefove računovodstva ,tajnike u tim T2
prelaze i sestre iz timova stomatologa jer če tamo biti bolje plačeni za puno
manje rada tim T2 je prije 2 dana u sastavu 2 sestre koje su sjedile sprijeda +
vozač transportirali pacijenta  u dobrom općem stanju (prijelom ključne kosti)
do bolnice.
Nas troje liječnika dežuramo za ZZHM (naravno bez ugovora)
račun koji smo ispostavili po KU ugovoru nam je umanjen ,kada smo pitali zašto
,pa ravnatelj zavoda je donio odluku da nam se ne isplačuje 17.2 %izdavanja na
plaću  te 10%za odgovornosti 6 % za voditeljstvo tima
Može li se donjeti takva odluka od strane ravnatelja