[smartdoctor] Fw: FW: FW: Pogrešan doktor ...

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 13:52:30 +0100

Subject: FW: FW: Pogrešan doktor ...

                  -Gospođo pogriješili ste - kaže veterinar ženi koja ga je
zamolila za
                  pregled. Ja liječim životinje, a vi trebate otići liječniku.
                  - Pogriješila???  Кad se ujutro probudim raščupana sam kao
kokoš, na putu
                  do posla visim u tramvaju kao majmun na grani, u tvrtki radim
kao
                  mazga, muž mi  uvečer kaže dođi maco, a u jutro viče diži se
kravo.
                  Jeste li sigurni da sam pogriješila doktora???

ja; Hrvoje Antičević