[smartdoctor] Re: FW: SRETNO!Zoki jesi li mislio na rudnik ?

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "'Zoran Maravić'" <zoran.maravic@xxxxxxxxxxx>, "'Ordinacije Lazic'" <desk@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Jan 2013 16:38:01 +0100

Ida, bit ću kratka ( potaknuta tvojom konstruktivnom kritikom ) ... stalna
potka tvoje analize je  “nekadašnjih cc 40 000 kuna “GLAVARINE
Odnosi li se i za one kojima je ta cifra primjerice 28000 nekdašnjih/sadašnjih
kuna .
DAJ VIŠE OTVORENO NAPIŠI – HOĆU DA MENI / TEBI/ OSTANE PLAĆANJE GLAVARINI ?
pa da svi to pranaliziraju