[smartdoctor] Re: FW: HUBOL - Peticija HLK

  • From: Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Dec 2014 18:30:07 +0100

Ne sijećam se detalja, ali priča ide nekako ovako : raspravljali se organi
koji je najvažniji. Mozak je po logici stvari svojom sposobnošću mišljenja
i upravljačkim sposobnostima smatrao da je nezamjenjiv. Srce o kojem ovisi
krvotok,oči, uši, želudac, jetra... Sve same zvijezde potpuno nezamjenjive.
Na kraju došao red na organ koji svi smatraju nevažnim, beskorisnim....
Kaže : što će se dogoditi kad ja počnem štrajkati, pa sve otpadne tvari
zastanu ? Svima će biti muka dok ja ne popustim.

Ne pokušavajući nas staviti u bilo kakvu usporedbu, ali kad bi mi htjeli,
sustav bi se tako zaljuljao da bi svi dobili vrtoglavicu, glavobolju i
mučninu.

Dana 8. prosinca 2014. u 16:13 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je