[smartdoctor] Re: FW: FW:

  • From: Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 07:38:33 +0100

Kviz pitanje za spas našeg zdravstvenog sustava (ili kako razlikovati prave
doktore od onih drugih):

 Kako se zove doktor koji svoje pacijente jedva pogleda, skoro niti jednog
ne dotakne, ni slušalice ne koristi,  ne radi ni katerizacije, incizije,
previjanja ..., ponekad indicira injekcijsku terapiju  i time još poveća
zdravstvenu potrošnju, ponekad pacijentu već s vrata preporučuje tablete
iako bi trebao malo i saslušati pacijenta - bolesnika, nekad i telefonski
"pregleda" pacijenta i indicira korekciju terapije, njegov posao se
uglavnom svodi na slušanje i pokoji razgovor, većina onoga što piše koristi
se za kojekakve birokratske postupke, ostvarivanja raznih prava ... ?

Da ukinemo ovakvu praksu (struku) ?