[smartdoctor] FW: Da li zovete susjeda da vam određuje kako ćete živjeti u svome domu?

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 09:37:23 +0100

Nisam ni ja ovo smislila,ali Šojat je izvrsno pronašao prave riječi...a
Veliki Gnjavator je sve na vrijeme i s voljom proslijedio...Ne dozvolimo- NE
MISLITI...

A svak nek smisli svoje(ali barem na temelju podataka )-kako smisli tako će
mu biti...Bolje da se takve(rodoljubne) misli uvlače u glavu, nego
propaganda HTV i sličnih -ono vrijeđa zdravi razum i logiku...A i tko zna do
kad ćemo se slobodno služiti internetom(vidiš što se događa s
Wikipedijom)...Pa da prikupimo što  više informacija do tada J.Naš
posao-liječnika- itekako ima veze s  EU  korporativnim kapitalizmom-jasno
obrnuto proporcionalne...Pozdrav,Ida

P.S.Interesantno je da nikome ne pada na pamet da je svaka naoko
paradoksalna sitnica u Lisabonskom  ugovoru POTPUNO I DOBRO OSMIŠLJENA I
NAMJERNA-tako da nakon stavljanja potpisa zemlja više ništa ne može...Npr-mi
više ne možemo plaćati najskuplje lijekove i skinuli bi ih s pozitivne liste
i ostavili nužne,dostatne ali znatno jeftinije....ALI NEEEEEE,pa vi ste
potpisali zatečeno stanje...Tužiti ćemo vas  EU sudu i kazniti s nekoliko
milijardi e(kao Mađare) -pa da vidimo što ćete sad?A sve su upute kako SE
VARA I OBMANJUJE  U UGOVORIMA u knjizi Naomi Klein Kapitalizam
katastrofe-doktrina šoka...Samo ju izgleda nitko od naših potpisnika ugovora
nije čitao,ili ih baš briga što su pročitali?E pa mene je briga...

I Grčka koja je u samrtnom hropcu mora s novcem koji su joj posudili i za
koji će ih masno iskamatariti kupovati njemačko (ili francusko )oružje...I
na to je  prisiljena...Ispada da su si iz EU fondova za spas prezaduženih(u
koji su uložile sve  eu zemlje jer moraju) preko Grčke novac isplatili
trgovci oružjem iz njemačke-a za plijen se tuku s francuskim prodavačima.A
istovremeno"OBIČNIM" Grcima nameću restrikcije i nove dugove..Pa  samo glup
i lud mogu povjerovati u nešto drugačije(naravno i oni masno plaćeni da u to
vjeruju)...