[smartdoctor] Re: FUTUR Z

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Nov 2015 09:09:11 +0100

Dragi Mario,
moj komentar nije bio zbog potrebe da idem, nego onako opčenito u vezi sa
tretmanom starijih kolega.
Hvala ti na javljanju.
Moram priznati da sam te poželjela vidjeti.
P&Z
Ljiljana

Dana 25. studenoga 2015. u 21:58 AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

Ljiljo, pa DZovi u Zgu vode hrpu ljudi!?

Mario s iphonea

On 25.11.2015., at 11:35, Ljiljana Lulic-Karapetric <
ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx> wrote:

A što je sa starijim doktorima zaposlenima u Domu zdravlja.
Drago mi je za mlade kolege ali ostaje gorčina da je u interesu
organizatora samo mlađa generacija
a ova postojeća starija dijeli istu sudbinu manjih primanja i puno duže.
Želim svima ugodno druženje i uspješnu suradnju
Ljiljana Lulić Karapetrić

Dana 24. studenoga 2015. u 23:02 Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

Drage kolegice i kolegice,

KoHOM je sa organizatorom kongresa Futur Z, koji se održava u Opatiji od
27.11. do 29.11., dogovorio 40 besplatnih kotizacija za mlade obiteljske
liječnike, zaposlenike Domova zdravlja.

Cilj kongresa je uspostava direktne komunikacije i razmjena iskustava
između liječnika svih razina zdravstvene zaštite, a bit će i prilike
razgovarati sa predstavnicima zdravstvene administracije (dogovorena je i
kava s ministrom i ravnateljicom HZZO-a na kojoj ćemo im moći prenijeti
iskustva sa "prvih linija").

Molimo zainteresirane kolegice i kolege da se jave Anji Aleksić iz
Conventus Creda na mail anja@xxxxxxxxxxxxxxxxx ili dr. Ljiljani Ćenan
na mail ljiljana.cenan@xxxxxxxxx.

Ukoliko bude zainteresiranih više od 40, prednost će imati članovi
KoHOM-a. Smještaj i prijevoz nisu osigurani, samo kotizacije.

Nadamo se da ćete se uspjeti organizirati i doći, unatoč kratkom vremenu
do početka kongresa, i pomoći nam u ovim našim naporima da zdravstveni
sustav u kojem radimo učinimo boljim, funkcionalnijim, pravednijim i
vrijednim ostanka u našoj zemlji.

Veselimo se susretu.

Vaš KoHOM.