[smartdoctor] Re: Cjepivo protiv tetanusa

  • From: Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2014 14:02:51 +0200

..........imam informaciju od PU HZZOa da na račun treba upisati nabavnu
cijelu cjepiva, a da uz račun treba proiložiti kopiju nabavne fakture
cjepiva........... .............(vj je dovoljno kopiju poslati 1x, a ne uz
svaki račun posebno)..... ......... ........zapravo logično....

Dana 4. rujna 2014. u 22:36 Silvija <silvija.benkovic@xxxxxxxxxxx> je